Βραβείο για τον coach της Ακαδημίας του Α.Ο Ξάνθης, Γιάννη Αλεξιάδη

Το Σάββατο 20/06/2026, ύστερα από μια πρωτοβουλία του Συνδέσμου Διαιτητών Ξάνθης, βραβεύτηκε ο προπονητής της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Α.Ο.Ξ Γιάννης Αλεξιάδης. Η βράβευση έγινε στα πλαίσια ψηφοφορίας και επιλογής των ίδιων των προπονητών των ακαδημιών του Νομού μας, για την ανάδειξη του καλύτερου προπονητή στις αναπτυξιακές ηλικίες.
Το έργο του κ. Αλεξιάδη, καθώς και η παρουσία του όλα αυτά τα χρόνια, τόσο στην ακαδημία του Α.Ο.Ξ. όσο και στην ακαδημία του Ορφέα Ξάνθης, δείχνει το πάθος του για το ποδόσφαιρο, την αγάπη για τα παιδιά και την προσήλωση στη συνεχή μέθοδο και δουλειά.
Η ακαδημία του Α.Ο.Ξάνθη, συγχαίρει τον Σύνδεσμο Διαιτητών Ξάνθης για την υπέροχη εκδήλωση και την πρωτοβουλία.
Τέλος, συγχαίρει τον προπονητή της φετινής κ16 του Α.Ο. Ξάνθη, Αλεξιάδη Γιάννη, για την παρουσία του στους πάγκους των αναπτυξιακών πρωταθλημάτων, η οποία κοσμεί τα γήπεδα του Νομού μας με το ήθος και την αγάπη του για το άθλημα.