Την Παρασκευή τα ραντεβού για απογευματινά ιατρεία στο Νοσοκομείο Ξάνθης

Το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης ενημερώνει το κοινό ότι από την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 14:00 θα διατεθούν τα ραντεβού για τα Απογευματινά Ιατρεία που αφορούν στον μήνα Ιούλιο στην εφαρμογή του Νοσοκομείου e-iatreia.
Παράλληλα, την ίδια ημέρα και ώρα θα ανοίξουν προς διάθεση τα ραντεβού για τα εξής Πρωινά Ιατρεία του Ιουλίου στην εφαρμογή της ΗΔΥΚΑ Μ.Α.Ε:

  • Ακτινολογικά
  • Χειρουργικά
  • Καρδιολογικά
  • Ειδικό Νεογνολογικό ιατρείο
    Υπενθυμίζεται ότι ο προγραμματισμός ραντεβού για τα Εξωτερικά Ιατρεία πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω των υπηρεσιών της ΗΔΥΚΑ Μ.Α.Ε., και συγκεκριμένα μέσω:
  • της ηλεκτρονικής πλατφόρμας: https://www.finddoctors.gov.gr
  • της εφαρμογής MyHealth app
  • της τηλεφωνικής γραμμής 1566
    Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να μεριμνάτε έγκαιρα για τον προγραμματισμό των ραντεβού σας.