Ένσταση των Αστυνομικών της Ξάνθης στην απόφαση του Αρχηγού ΕΛ.ΑΣ-Αδικείται η Ξάνθη

Με λύπη και αγανάκτηση τις προηγούμενες ημέρες είδαμε να εκδίδεται η υπ’αριθ. 8002/31/3-ι’ από 14/06/2026 Απόφαση του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ., με την οποία γίνεται ο καθορισμός εγγύτερων στα σύνορα της ηπειρωτικής μεθορίου Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Άμεσα ήρθαμε σε επαφή με τοπικούς φορείς και την Ομοσπονδία με σκοπό την ουσιαστική αντιμετώπιση και τελική επίλυση των πολλών προβληματικών σημείων της Απόφασης.

Θεωρούμε πως η Θράκη πρέπει να αντιμετωπιστεί ενιαία. Η απαίτηση ειδικά για την Ξάνθη είναι να θεωρηθούν ως παραμεθόριες όλες οι υπηρεσίες του νομού. Ο,τιδήποτε διαφορετικό συνιστά άδικη μεταχείριση μεταξύ υπαλλήλων υπουργείων του ίδιου δημόσιου τομέα. Επίσης, ως ακριτικός νομός – και μάλιστα ως επίσημη γραμμή αναχαίτισης των μεταναστευτικών ροών – η ένταξη των υπηρεσιών της Δ.Α. Ξάνθης στην παραπάνω Απόφαση αποτελεί την ελάχιστη αναγνώριση της Πολιτείας στον εθνικό ρόλο που επιτελείται.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο