
Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της. Μια χρονιά γεμάτη, δημιουργικότητα ,όμορφες στιγμές και πολλή αγάπη για την τέχνη. Ο όμιλος εικονογραφίας υπήρξε ένας χώρος γνώσης, έκφρασης και συνεργασίας. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν, για την εξαιρετική τους προσπάθεια ,τον ενθουσιασμό και την αφοσίωσή τους.
Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Σερέτη Περσεφόνη ΠΕ01 Θεολόγος- Εικονογράφος.








