
Η Ένωση Γονέων Ξάνθης εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια σε όλους όσοι πέτυχαν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η επιτυχία σας είναι η δικαίωση μιας μεγάλης προσπάθειας, γεμάτης επιμονή, υπομονή και όνειρα. Σας ευχόμαστε να συνεχίσετε με το ίδιο πάθος κάθε νέο σας βήμα.
Ταυτόχρονα, θέλουμε να απευθυνθούμε σε όλα τα παιδιά που έδωσαν αυτή τη δύσκολη μάχη. Οι Πανελλαδικές εξετάσεις δεν καθορίζουν την αξία, τις δυνατότητες ούτε το μέλλον κανενός. Κάθε προσπάθεια είναι σημαντική και κάθε διαδρομή έχει τον δικό της χρόνο και τις δικές της ευκαιρίες. Αν ο στόχος δεν επιτεύχθηκε φέτος, μπορεί να γίνει η αφετηρία για μια ακόμη πιο δυνατή προσπάθεια.
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» αξίζει και στους γονείς, που στάθηκαν με αγάπη, υπομονή και αμέριστη στήριξη δίπλα στα παιδιά τους σε όλη αυτή τη διαδρομή. Εξίσου σημαντική υπήρξε η συμβολή των εκπαιδευτικών, οι οποίοι με γνώση, αφοσίωση και πίστη στις δυνατότητες των μαθητών τους στάθηκαν καθημερινά δίπλα τους, αποτελώντας πολύτιμους συνοδοιπόρους σε αυτή την απαιτητική πορεία.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία, δύναμη και πίστη στα όνειρά σας. Το μέλλον ανήκει σε όσους συνεχίζουν να προσπαθούν.








