Με επιτυχία το “Λυκειακό” αντάμωμα στην κεντρική πλατεία Ξάνθης (φωτό και βίντεο)

Για τα πενήντα χρόνια “ζωής” του Λυκείου Ελληνίδων Ξάνθης

 Ένα ξεχωριστό αντάμωμα των Λυκείων  των Ελληνίδων Άργους, Βέροιας, Δράμας, Ηρακλείου, Θήβας, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Καλαμάτας, Κερατέας, Κιλκίς Λήμνου, Σαλαμίνας, Σύρου και Χαλκίδας, έγινε σήμερα στην κεντρική πλατεία Ξάνθης, για τον εορτασμό των πενήντα ετών του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης.

Σημειώνεται ότι χθες έλαβε χώρα στην αίθουσα Καραθεοδωρή, στα Κιμμέρια, η επετειακή παράσταση του Λυκείου Ελληνίδων Ξάνθης, αφιερωμένη στην παράδοση, την ιστορία και τη λαϊκή πολιτιστική κληρονομιά.

Αναλυτικό ρεπορτάζ προσεχώς στην έντυπη έκδοση της “Θ” και στην thraki.com.gr