
Τα διαμειβόμενα με τον Κ. Μαλάκη και οι… επιφυλάξεις των εν δυνάμει υποψηφίων
Στην Ξάνθη βρέθηκε προχθές ο «εξ απορρήτων» του Αντώνη Σαμαρά και πρώην υπουργός κος Άκης Γεροντόπουλος, προκειμένου να πραγματοποιήσει συναντήσεις με δυνητικούς υποψηφίους για το ψηφοδέλτιο του κόμματος που αναμένεται (αν και εφόσον) να ανακοινώσει ο πρ. Πρωθυπουργός.
Από τις πρώτες του συναντήσεις, αυτή με τον πρώην Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Ξάνθης και στελέχους της «Πολιτικής Άνοιξης», κου Κωνσταντίνου Μαλάκη, ο οποίος μίλησε αποκλειστικά στην «Θ» για τα διαμειβόμενα της συνάντησης.
Παρά το γεγονός ότι ο κος Μαλάκης είχε αναφερθεί, σε προγενέστερες δηλώσεις του στην «Θ» σε σίγουρη κάθοδό του στις εκλογές στο πλευρό του πρώην Πρωθυπουργού, εντούτοις η προχθεσινή συνάντησή του με τον Α. Γεροντόπουλο, του δημιούργησε κάποιες επιφυλάξεις για το αν τελικά θα κατέβει το κόμμα αλλά και για το αν τελικά δεχθεί να είναι υποψήφιος, διαφωνόντας ανοιχτά για την χρονική στιγμή, δηλαδή για την «ανακήρυξη του κόμματος, μετά την προκήρυξη των εκλογών», όπως λέει χαρακτηριστικά.

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Κ. ΜΑΛΑΚΗ ΜΕ Α. ΓΕΡΟΝΤΟΠΟΥΛΟ

Αναλυτικότερα, αναφορικά με την συνάντησή του με τον κο Γεροντόπουλο, ο κος Μαλάκης, επισήμανε στην «Θ»τα εξής:
«Όντως ήρθε ο κος Γεροντόπουλος. Με κάλεσε στο τηλέφωνο και τον συνάντησα για λίγα λεπτά. Μάλλον βολιδοσκοπεί για υποψηφίους, από ο,τι αντιλήφθηκα και καθότι εγώ ήμουν τότε με την Πολιτική Άνοιξη, είδε και εμένα. Είδε και άλλους, αλλά δεν γνωρίζω ποιους. Σίγουρα θα κατέβω με τον κο Σαμαρά, αλλά μετά από αυτή τη συνάντηση, έχω ορισμένες αμφιβολίες, αν θα κατέβει τελικά ο ίδιος. Αυτή η εντύπωση μου δημιουργήθηκε. Από την άλλη βέβαια, σκέφτηκα γιατί να βολιδοσκοπεί, αν δεν κατέβει. Ρώτησα, αν είναι να κατέβει, πότε θα κάνει συνδυασμό, πότε θα βρει ανθρώπους, πότε θα κάνει ψηφοδέλτια; Και αν ο κος Μητσοτάκης προκηρύξει εκλογές τον Σεπτέμβρη, πότε θα προλάβουν; Τέτοιες απορίες εξέφρασα και μου φάνηκε παράξενη η απάντηση «είναι έτοιμα». Είπα ότι προσωπικά δεν έχω τίποτα υπόψη μου και ότι ούτε η υπόλοιπη Ελλάδα έχει την σιγουριά ότι θα κατέβει ο Σαμαράς. Ακόμη και η κα Καρυστιανού έκανε κινήσεις. Δεν καλύφθηκα από τις απαντήσεις. Είπα ότι έχω πολλές εύλογες αμφιβολίες ως προς την ετοιμότητα. Αυτά είπαμε. Δεν είχα να πω τίποτε άλλο στον κο Γεροντόπουλο. Εξάλλου γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, από την Πολιτική Άνοιξη ακόμη. Αλλά όλα αυτά μου φάνηκαν παράξενα. Δεν ξέρω τι μέλλει γενέσθαι. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο. Ο καθένας μπορεί να φανταστεί ο,τι θέλει. Από την μια φαίνεται να υπάρχει μια εγρήγορση με τα παλιά στελέχη της Πολιτικής Άνοιξης και προφανώς η μαγιά θα είναι αυτή, αλλά δεν ξέρω πως θα πλαισιωθεί από εκεί και μετά σε επίπεδο Αθήνας κλπ. Από την άλλη, εγώ από την Ξάνθη, με τα λίγα που μπορώ να πω και ξέρω, είναι αυτές οι απορίες που εξέφρασα».
ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Επίσης, ο κος Μαλάκης, αναφερόμενος στο πως αντιμετωπίζουν οι πολίτες τα «μετέωρα» βήματα του κου Σαμαρά, τόνισε χαρακτηριστικά ότι: «Είπα στον κο Γεροντόπουλο να μεταφέρει και στον Πρόεδρο ότι πολλοί μου εκφράζουν το ερώτημα αναφορικά με το αν θα κατέβει ο κος Σαμαράς στις εκλογές και δεν ξέρω τι να απαντήσω. Αυτό σίγουρα το αντιμετωπίζουν και άλλοι που πρόσκεινται στον Αντώνη Σαμαρά. Είπα ότι απογοητεύτηκα με το ότι δεν δίνουμε μια σαφή απάντηση στον κόσμο».

ΑΝ Η ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ…
Στο ερώτημα της «Θ» αναφορικά με το αν κατέστησε σαφές στον κο Γεροντόπουλο ότι ο ίδιος είναι αποφασισμένος για την υποψηφιότητά του (αν τελικά κατέβει και το κόμμα Σαμαρά στις Εθνικές Εκλογές) ο κος Μαλάκης, απάντησε ως εξής:
«Δεν ξέρω πότε θα το κάνει. Αν το κάνει – όπως μου λέει – ότι θα «ανακηρύξουμε το κόμμα όταν θα προκηρυχθούν οι εκλογές», δεν θα βάλω υποψηφιότητα. Και δεν έχει νόημα να βάλω. Πρώτα θα προκηρύξει εκλογές ο Κ. Μητσοτάκης και μετά εμείς θα κάνουμε το κόμμα; Έχω πολλούς ενδοιασμούς. Προβληματίστηκα και το είπα. Αν με τα λεγόμενα του κου Γεροντόπουλου, γίνει ανακήρυξη του κόμματος, μετά την προκήρυξη των εκλογών, τότε κοροιδευόμαστε. Δεν έχει κανένα νόημα. Ακόμη και η κα Καρυστιανού έχει ανθρώπους. Μέσα σε 40 μέρες, πότε θα προλάβουμε; Αν και με τον κο Σαμαρά μας ενώνει ο κοινός αγώνας, δεν παύει το ότι έχουμε και εμείς την άποψή μας. Αυτό που είπα, διερωτάται και όλος ο κόσμος. Να βγει και να ξεκαθαρίσει το θέμα».
«Θ»








