
Επίδομα παραμεθορίου και παρεμβάσεις έξω από το ΠΡΟΚΕΚΑ στα ζητήματα της συνάντησης
Με την Αντιπεριφερειάρχη, αλλά και με τον Δήμαρχο Ξάνθης, συναντήθηκαν χθες το πρωί οι εκπρόσωποι της Ένωσης Συνοριακών Αστυνομικών Ξάνθης, προκειμένου να θέσουν, κατά περίπτωση, καίρια ζητήματα που τους απασχολούν.
Στην κα Παυλαλάκη, τέθηκε το ζήτημα του επιδόματος παραμεθορίου «δυο ταχυτήτων», που δεν δόθηκε στους Συνοριοφύλακες του ΠΡΟΚΕΚΑ Ξάνθης, ενώ δίνεται σε αυτούς του Παρανεστίου, παρότι και στις δυο εισήχθησαν με την ίδια προκήρυξη, το ίδιο καθεστώς και το ίδιο καθηκοντολόγιο.
Στον κο Κοντό, οι Συνοριοφύλακες έθεσαν το θέμα της ανάγκης βελτίωσης του οδοφωτισμού και του οδοστρώματος έξω από το ΠΡΟΚΕΚΑ. Ένα ζήτημα που διευθετήθηκε άμεσα, όπως τονίζει μιλώντας στην «Θ» ο Πρόεδρος της Ένωσης Συνοριακών Αστυνομικών Ξάνθης κ. Γιάννης Κυρμιζόπουλος.


ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΚΕΚΑ, ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Πιο αναλυτικά, μιλώντας για τα διαμειβόμενα των δυο συναντήσεων, ο κος Κυρμιζόπουλος, επισήμανε τα εξής:
«Στην συνάντησή μας με την κα Παυλακάκη, την ενημερώσαμε για την κατάσταση που βιώνουμε καθημερινά, καθώς είμαστε δέσμιοι μιας σύμβασης. Η ίδια έχει γνώση τέτοιων περιπτώσεων με συμβάσεις με ευρωπαϊκά κονδύλια, όχι όμως από σώματα ασφαλείας αλλά από νοσηλευτικό προσωπικό. Την ενημερώσαμε για το θέμα του επιδόματος παραμεθορίου, το οποίο θα δοθεί σε τέσσερα Κέντρα Κράτησης, όπως του Παρανεστίου, αλλά και σε άλλες υπηρεσίες όπως στο Α.Τ Εχίνου και στο Α.Σ Μύκης. Σε εμάς όμως, δεν θα δοθεί. Της ζητήσαμε λοιπόν να το θέσει ως θέμα, ώστε να συμπεριληφθούμε και εμείς. Εξάλλου, με τους Συνοριοφύλακες της Δράμας μπήκαμε με την ίδια προκήρυξη, έχουμε το ίδιο καθεστώς και το ίδιο καθηκοντολόγιο. Μας ανέφερε ότι θα το θέσει σαν θέμα στον Περιφερειάρχη ΑΜΘ. Πρέπει επίσης να δούμε τα κριτήρια με τα οποία δόθηκαν τα επιδόματα αυτά στις συγκεκριμένες υπηρεσίες. Και ο Νομός Ροδόπης, έχει το ίδιο ζήτημα.
Επίσης, συζητήσαμε για το θέμα το οδοφωτισμού και την βελτίωση του δρόμου έξω από το ΠΡΟΚΕΚΑ, για το οποίο μας ενημέρωσε ότι δεν είναι αρμόδια. Λίγο αργότερα, το ίδιο θέμα το θέσαμε στον Δήμαρχο Ξάνθης και ο ίδιος δεσμεύθηκε ότι θα το διευθετήσει και το έκανε και άμεσα. Επικοινώνησε με τον αρμόδιο του Τεχνικού Τμήματος και πήγε άμεσα επί τόπου και το είδε. Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμαρχο Ξάνθης, διότι το θέμα δείχνει να διευθετείται άμεσα. Υπάρχει θέμα με τον οδοφωτισμό και ελαφρώς με το οδόστρωμα, διότι σε καθημερινή βάση μπαινοβγαίνουν 50-60 οχήματα. Επίσης του αναφέραμε ότι είναι καλό να κοπούν και τα χόρτα δεξιά και αριστερά του δρόμου, γιατί δεν υπάρχει ορατότητα όταν βγαίνουμε από την υπηρεσία μας και ανησυχούμε μην προκληθεί κάποιο ατύχημα. Ο κος Δήμαρχος μπορώ να πω ότι ήταν ακαριαίος. Διευθετήθηκε άμεσα το θέμα, με συνάδελφο που επίσης είναι στο Διοικητικό μας Συμβούλιο και εκείνη την ώρα ήταν στην υπηρεσία.
Τέλος, θέσαμε στον Δήμαρχο και το θέμα της σύμβασή μας και τον ενημερώσαμε πλήρως για το καθεστώς στο οποίο βρισκόμαστε και ζητήσαμε την στήριξή του στο αίτημά μας να γίνουμε μόνιμοι όσο το δυνατόν συντομότερα».



ΜΕ 97 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΤΟΜΑ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Σε ο,τι αφορά στο ζήτημα της μονιμότητας, ο κος Κυρμιζόπουλος, σημείωσε με νόημα ότι:
«Με το να γίνουμε μόνιμοι και με την διεύρυνση του καθηκοντολογίου μας, θα βοηθήσουμε γενικότερα στην ασφάλεια των πολιτών της Ξάνθης. Με το να κάνουμε περιπολίες, να είμαστε σε ΣΤΕΚ και να μην είμαστε επικεντρωμένοι μόνο στο Κέντρο Κράτησης, θα βοηθήσουμε γενικότερα την κοινωνία της Ξάνθης. Αν είμαστε έξω 97 επιπλέον άτομα στο καθεστώς της Συνοριοφυλακής, θα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια στην πόλη.
Είμαστε ικανοποιημένοι και από τις δυο συναντήσεις. Υπήρξε άψογη συνεννόηση, τόσο με την κα Αντιπεριφερειάρχη, όσο και με τον κο Δήμαρχο».
ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ ΑΛΑΤΖΑ








