
Οι «γλύφτες» της εξουσίας…

Όποιοι ασχολούνται με ενυδρεία, μεταξύ των πολύχρωμων και όμορφων ψαριών που επιλέγουν να βάλουν μέσα, είναι και οι λεγόμενοι ΓΛΥΦΤΕΣ! Τα ψάρια που είναι μόνιμα κολλημένα στο τζάμι του ενυδρείου και γλύφοντας καθαρίζουν τις βρωμιές του «συστήματος»! Το είδος δυστυχώς δεν αντιμετωπίζεται μόνο στην ιχθυο-πανίδα, αλλά και στην ανθρωπο-πανίδα! Είναι εκείνοι που γλύφουν όλες τις εξουσίες, για να τα έχουν καλά και να τα… κονομάνε. Εείναι εκείνοι που πουλάνε εκδούλευση στους εκάστοτε πολιτικούς και αυτοδιοικητικούς ηγέτες ή «ηγέτιδες» και γενικότερα είναι εκείνοι που πουλάνε ακόμη και ανθρώπινες σχέσεις, προκειμένου να είναι κολλητοί και γλύφτες της εξουσίας! Ένα «συμπτωματικό» παράδειγμα είναι οι «γλύφτες» του Τσέπελη και δριμείς κατήγοροι του Κοντού (επί Δημαρχίας Τσέπελη), που σήμερα είναι οι αυλοκόλακες του Στράτου, ενώ κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην Αντιπεριφέρεια Ξάνθης, με τους αυτο-διατιθέμενους γλύφτες και αυλοκόλακες, που το παίζουν μάλιστα και «ινστρούχτορες» σε κάθε αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας! Έτοιμοι να θυσιάσουν τα πάντα, ακόμη και να «ορμήξουν» επί παντός, αρκεί να πουλήσουν εκδούλευση στην ηγεσία! Ας τα βλέπουν όμως αυτά οι προηγούμενοι, αλλά και οι σημερινοί, που αργότερα θα είναι και αυτοί «προηγούμενοι»! Ο καθένας έχει ότι του αξίζει άλλωστε.
Ευκαιρίες που χάνονται…

Ο μοναδικός Δήμος της Π.Ε Ξάνθης που διαθέτει πλέον δημοτική αστυνομία, είναι ο Δήμος Τοπείρου, ο οποίος κατάφερε να στελεχώσει την υπηρεσία με τέσσερα άτομα, τα οποία ήδη προσλήφθηκαν και βρίσκονται στο στάδιο της εκπαίδευσης, με την συνδρομή του Α.Τ Ευλάλου, ενώ ήδη έκαναν τις πρώτες εμφανίσεις τους στο παζάρι του Ευλάλου την περασμένη Τρίτη… Το ερώτημα που παραμένει είναι… πότε επιτέλους θα αποκτήσει δημοτική αστυνομία ο Δήμος Ξάνθης, που τόσο ανάγκη την έχει! Η τελευταία ευκαιρία που χάθηκε λόγω συγκυριών επί προηγούμενης θητείας, ήταν καθοριστική για το σημερινό έλλειμμα δημοτικών αστυνομικών στην Ξάνθη. Και το χειρότερο όλων, ότι δεν έχουν προκηρυχθεί ακόμη οι νέες θέσεις μετά από τόσο καιρό και ουδείς γνωρίζει πότε θα προκηρυχθούν… Το φαντάζεστε; Ο Δήμος Τοπείρου να διαθέτει τέσσερις δημοτικούς αστυνομικούς, ο γειτονικός Δήμος Νέστου διαθέτει δώδεκα (οι οποίοι ήδη έχουν αναλάβει υπηρεσία) και ο μητροπολιτικός Δήμος Ξάνθης με μια ελεγχόμενη στάθμευση που έχει ως προαπαιτούμενο την ύπαρξη δημοτικής αστυνομίας, να μη διαθέτει ούτε έναν! Γι’ αυτό λέω και επιμένω πως κάθε χαμένη ευκαιρία, είτε αφορά αυτή προγράμματα έργων, είτε αφορά προσωπικό, είναι ένα σοβαρό πλήγμα για την κοινωνία και παράλληλα αποδεικνύει ότι οι αυτοδιοικητικοί που επιλέγουμε θα πρέπει να είναι «γάτες» και να αρπάζουν την κάθε ευκαιρία…
Ευχή και… κατάρα!

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον αλλά και επίκαιρο το χθεσινό ρεπορτάζ της «Θ» για την Παλιά Πόλη της Ξάνθης, αναφορικά με τα προβλήματα που αναδύθηκαν στη συζήτηση που είχαμε με την πρόεδρο του Συλλόγου για την προστασία του οικισμού. Όντως καταλήγει «οδυνηρό» σε κάποιον να ζει μόνιμα στον πιο όμορφο οικισμό της πόλης μας, αν σκεφτούμε ότι εκτός από την ανύπαρκτη σχεδόν προσβασιμότητα, υπάρχει το μείζον θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων! Οι περισσότερες σύγχρονες οικογένειες πλέον χρειάζονται δύο αυτοκίνητα, για τις εργαζόμενες μητέρες και για τα παιδιά που θα πρέπει να πηγαίνουν σε διαφορετικό ωράριο από τον πατέρα στα σχολεία και στις υποχρεώσεις τους και για πολλούς ευνόητους λόγους. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, δεν υπάρχει καλά-καλά μέρος για στάθμευση ούτε του ενός αυτοκινήτου! Πού να παρκάρει λοιπόν ο κόσμος τα αυτοκίνητα του… στο κεφάλι του; Δεν θα έπρεπε να προβλεφθεί ένας χώρος κοντά στην περιοχή, που να διαμορφωθεί ως πάρκινγκ αυτοκινήτων;
Τα… «λουζόμαστε» μέχρι και σήμερα!

Σε ότι αφορά το χώρο της λαϊκής αγοράς, είναι γνωστό ότι από την Παρασκευή το βράδυ μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου δεν διατίθεται για τέτοιο σκοπό, αλλά και πάλι, ο συγκεκριμένος χώρος φουλάρει ήδη καθημερινά από τα αυτοκίνητα των Ξανθιωτών και των επισκεπτών που ανηφορίζουν στον οικισμό ή που επιλέγουν καταστήματα της γύρω περιοχής (συνήθως υγειονομικού ενδιαφέροντος). Ένα επίσης θέμα που προέκυψε, είναι η λάθος όδευση των Βουλγάρων (που έρχονται από τη δίοδο του Αγίου Κωνσταντίνου) για να μπουν στο κέντρο της πόλης… Η λύση είναι τόσο απλή… Μια τεράστια απαγορευτική πινακίδα πριν τα μουσουλμανικά κοιμητήρια. Αλλά θα μου πείτε και πάλι, ποια είναι η είσοδος της πόλης όταν έρχεται κάποιος από τη Βουλγαρία μέσω Θερμών; Όταν δηλαδή κατηφορίζεις από το «Ξανθίππη» και κάνεις δεξιά την Σάρδεων, για να στρίψεις από τα φανάρια αριστερά προς το κέντρο της πόλης, πού σε πάει ο δρόμος; Πίσω από το διοικητήριο για να συνεχίσεις και πάλι πίσω από τη δημοτική αγορά και να καταλήξεις τα φανάρια της πλατείας Ελευθερίας! Τα «απόνερα» του έργου της συνένωσης των πλατειών που τα… λουζόμαστε ακόμα και σήμερα! Μήπως, λέω, μήπως, υπάρχει καμία σκέψη για την αλλαγή αυτού του «μπερντέ»;








