
Την Πέμπτη 25 Ιουνίου καλούμαστε να υπερασπιστούμε κάτι πολύ περισσότερο από μια κυκλοφοριακή ρύθμιση.
Καλούμαστε να υπερασπιστούμε την καθημερινότητά μας.
Τα σπίτια μας.
Τις οικογένειές μας.
Το δικαίωμά μας να ζούμε στην Παλιά Ξάνθη χωρίς να αντιμετωπιζόμαστε σαν επισκέπτες στον τόπο μας.
Την ώρα που ο Σύλλογός μας έχει κληθεί να παρουσιάσει τις θέσεις των κατοίκων στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 17:30, λίγες ώρες νωρίτερα, στις 10:00 το πρωί, η Δημοτική Επιτροπή προχωρά στην έγκριση και παραλαβή του πρώτου σταδίου της κυκλοφοριακής μελέτης.
Και αναρωτιόμαστε:
Αν υπάρχει πραγματική πρόθεση να ακουστούν οι κάτοικοι, γιατί προηγείται η έγκριση και ακολουθεί η συζήτηση;
Ποιο είναι το νόημα της διαβούλευσης όταν οι αποφάσεις φαίνεται να έχουν ήδη πάρει τον δρόμο τους;
Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι η μελέτη οδηγεί ουσιαστικά στον περιορισμό ενός μόνο αυτοκινήτου ανά νοικοκυριό.
Σε μια εποχή που οι περισσότεροι εργαζόμαστε, μετακινούμαστε καθημερινά και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις της οικογένειας, κάποιοι θεωρούν ότι ένα νοικοκυριό μπορεί να λειτουργήσει με ένα μόνο αυτοκίνητο.
Πώς;
Πού θα σταθμεύουν τα υπόλοιπα οχήματα των κατοίκων;
Πώς θα μετακινούνται δύο εργαζόμενοι γονείς που δουλεύουν σε διαφορετικά σημεία και διαφορετικές ώρες;
Πώς θα εξυπηρετούνται οι ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας;
Η Παλιά Ξάνθη δεν είναι μόνο τα όμορφα κτίρια και τα καλντερίμια της.
Είναι οι άνθρωποί της.
Είναι οι κάτοικοι που τη διατηρούν ζωντανή κάθε μέρα.
Και οι άνθρωποι αυτοί έχουν δικαίωμα να έχουν λόγο για το μέλλον τους.
Καλούμε όλους τους κατοίκους, τα μέλη του Συλλόγου και κάθε πολίτη που πιστεύει ότι οι αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται με τους πολίτες και όχι ερήμην τους να είναι παρόντες:
Την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 10:00 το πρωί στο Δημαρχείο Ξάνθης, κατά τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής.
Την ίδια ημέρα στις 17:30 στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η παρουσία μας είναι η φωνή μας.
Δεν αποφασίζουν για την Παλιά Ξάνθη χωρίς τους κατοίκους της.
Όλοι παρόντες.








