Με κινηματογραφική μουσική και αφιέρωμα στην Αν. Κελίδου, η τελετή έναρξης του “Πόλις Ονείρων” 2026

Με μια ξεχωριστή συναυλία κινηματογραφικής μουσικής από τη Συμφωνική Ορχήστρα του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, “άνοιξε” η φετινή διοργάνωση του Φεστιβάλ “Ξάνθη, Πόλις Ονείρων Μουσικών Σχολείων” 2026, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης.

Αφού ολοκληρώθηκαν οι χαιρετισμοί από τον Δήμαρχο Ξάνθης, τον Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης και την Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, το πρώτο τραγούδι, αφιερώθηκε στην μνήμη της εκπαιδευτικού Αναστασίας Κελίδου, στην οποία είναι και αφιερωμένη η συνολική φετινή διοργάνωση.

Μαθητές και μαέστρος, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και απέσπασαν το πιο θερμό χειροκρότημα, από το κοινό που γέμισε το αμφιθέατρο.

Αναλυτικό ρεπορτάζ προσεχώς στην έντυπη έκδοση της “Θ” και στην thraki.com.gr.