Εντυπωσιακή συμμετοχή στο πρώτο Summer Camp του Δήμου Ξάνθης!

Το Κλειστό Γυμναστήριο «Φίλιππος Αμοιρίδης» γεμίζει καθημερινά με παιδικά χαμόγελα, παιχνίδι, κίνηση και όμορφες καλοκαιρινές στιγμές.
Τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, σε ένα ασφαλές και οργανωμένο περιβάλλον, με τη φροντίδα και τη χρηματοδότηση του Δήμου Ξάνθης.
Η ανταπόκριση των οικογενειών είναι ιδιαίτερα θερμή και μας δίνει μεγάλη χαρά. Γιατί τέτοιες δράσεις έχουν πραγματική αξία όταν αγκαλιάζονται από τα ίδια τα παιδιά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΟΔΙΑΚ για τη στήριξη, καθώς και στο νοσηλευτικό προσωπικό του Δήμου Ξάνθης, που βρίσκεται καθημερινά εκεί με διακριτική παρουσία και ουσιαστική φροντίδα για τα παιδιά!
Το πρώτο Summer Camp συνεχίζεται — και η χαρά των παιδιών είναι η πιο όμορφη εικόνα του καλοκαιριού.