
Το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης ενημερώνει το κοινό ότι από την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 14:00 θα διατεθούν τα ραντεβού για τα Απογευματινά Ιατρεία που αφορούν στον μήνα Ιούλιο στην εφαρμογή του Νοσοκομείου e-iatreia.
Παράλληλα, την ίδια ημέρα και ώρα θα ανοίξουν προς διάθεση τα ραντεβού για τα εξής Πρωινά Ιατρεία του Ιουλίου στην εφαρμογή της ΗΔΥΚΑ Μ.Α.Ε:
- Ακτινολογικά
- Χειρουργικά
- Καρδιολογικά
- Ειδικό Νεογνολογικό ιατρείο
Υπενθυμίζεται ότι ο προγραμματισμός ραντεβού για τα Εξωτερικά Ιατρεία πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω των υπηρεσιών της ΗΔΥΚΑ Μ.Α.Ε., και συγκεκριμένα μέσω: - της ηλεκτρονικής πλατφόρμας: https://www.finddoctors.gov.gr
- της εφαρμογής MyHealth app
- της τηλεφωνικής γραμμής 1566
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να μεριμνάτε έγκαιρα για τον προγραμματισμό των ραντεβού σας.








