Πράγματα και… «θαύματα» στην Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης!

Πράγματα και… «θαύματα» στην Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης!

Και τι δε λέει η Βάσω Αγοραστού στο κείμενο παραίτησής της από την Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης που δημοσιεύει σήμερα αποκλειστικά η «Θ»… Αλήθεια, ποιο μέλος της Ν.Ε  δηλώνει ότι: «Όποιος μένει εκεί που δεν τον θέλουν είναι ή απατεώνας ή ψυχοπαθής»; Για ποιον χτυπάει άραγε η καμπάνα και φέρνει την κα Αγοραστού σε σημείο να δηλώσει δημόσια ότι: «Ούτε τον πυρετό μου, πόσο μάλλον τις σκέψεις μου δεν θέλω να μοιράζομαι»! Επίσης η ίδια δηλώνει για ακόμη μια φορά ότι δεν υλοποιούνται αποφάσεις που παίρνονται στην Νομαρχιακή Επιτροπή (π.χ. ανοιχτή ολομέλεια), ενώ αντιθέτως καλούνται τα μέλη να στηρίξουν αποφάσεις που δεν είχαν ληφθεί στην οργάνωση, αλλά τις διέδιδε κάποια ανακοίνωση ενός ανύπαρκτου γραφείου τύπου! Και η μπηχτή για τον βουλευτή, ότι δηλαδή στο χωριό του τον Εχίνο, όπου στις εθνικές εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε τα μεγαλύτερα ποσοστά, έφθασε στις περιφερειακές εκλογές να πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ μόλις δύο ψήφους εξαιτίας των «μικροπολιτικών συμφερόντων»! Βέβαια η ίδια αφήνει αιχμές και για πολλά ακόμη θέματα, αναφορικά με την κατρακύλα του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία θα δούμε εν ευθέτω χρόνο…

 

Τα δύο «δεξιά χέρια» του Τοψίδη στην Ξάνθη

Αν και δεν εκλέχθηκε, ωστόσο μπαίνει δυναμικά στο «παιχνίδι» της διοίκησης της Περιφέρειας ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ξάνθης Στέλιος Μωραϊτης. Με δηλώσεις, αλλά και με συσκέψεις όπως αυτή της προσεχούς Δευτέρας, δηλώνει παρών στα πράγματα, ενώ φαίνεται ότι αποτελεί «δεξί χέρι» του νέου Περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη (ο οποίος θα είναι παρών στην συγκεκριμένη σύσκεψη). Δεξί χέρι ωστόσο του Χριστόδουλου είναι και η Μαρίνα Παυλίδου, η οποία έδωσε ίσως τον «υπέρτατο αγώνα» για την εκλογή του στην Ξάνθη και όχι μόνο. Μαζί με τον Ιρφάν Χατζηγκενέ που επανεκλέχθηκε και μάλιστα πρώτος, θεωρώ ότι θα αποτελέσουν και τον πρώτο τρίπτυχο πυρήνα του Τοψίδη στην Ξάνθη μέχρι που να εγκλιματιστούν και να ενταχθούν φυσικά και οι υπόλοιποι εκλεγμένοι, οι οποίοι αναμένεται να αναλάβουν τους θεσμικούς ρόλους. Για να δούμε τι θα προτάξουν όλοι αυτοί σε ότι αφορά τα προβλήματα της Ξάνθης που δεν επιλύθηκαν επί διοίκησης Μέτιου, πως θα τα προχωρήσουν και πως θα τα εξελίξουν…

 

Επικίνδυνα πεζοδρόμια και επικίνδυνοι… κάδοι!

Δεν θέλω να το παίξω «συμβουλάτορας» του νέου Δημάρχου Ξάνθης, αλλά αφουγκραζόμενος την κοινή γνώμη μεταφέρω απλά τις προτεραιότητες που θέτει η πλειοψηφία των πολιτών… Ένα θέμα που απασχολεί στην καθημερινότητα των Ξανθιωτών εκτός από την καθαριότητα και τα σχετικά είναι το θέμα των υπαρχόντων πεζοδρομίων σε ότι αφορά την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, αλλά και την απαίτηση για την δημιουργία νέων πεζοδρομίων εκεί όπου χρειάζονται να γίνουν… χθες! Ένα επίσης σημαντικό θέμα που δεν έχει θιγεί μέχρι σήμερα είναι η ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ τοποθέτηση των κάδων απορριμμάτων σε διασταυρώσεις όπου κρύβουν παντελώς την ορατότητα των οδηγών αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα σε δεκάδες διασταυρώσεις να απαιτείται να βγει κυριολεκτικά η μισή «μούρη» του αυτοκινήτου καταμεσής του δρόμου για να μπορέσει ο οδηγός για να διακρίνει πίσω από τον κάδο αν έρχεται αυτοκίνητο ή όχι. Αν και έχουν σημειωθεί αρκετά ατυχήματα εξαιτίας αυτού του κακού σχεδιασμού και τοποθέτησης των κάδων, ωστόσο δεν έχει αλλάξει το παραμικρό. Θα μου πείτε θέματα που δεν τα πιάνει το «μάτι»… Αντιθέτως θα σας πω ότι είναι σημαντικότατα γιατί έχουν να κάνουν και με την ασφάλεια των πολιτών, αλλά και με την ίδια την ζωή τους, ιδιαίτερα των παιδιών που κυκλοφορούν μόνα τους στους δρόμους… Φίλε Στράτο το «μπαλάκι» σε σένα…

 

Στον «χαβά» τους οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι!

Με ρωτάνε συμπολίτες μας τι συμβαίνει τελικά με την σιδηροδρομική γραμμή που διαπερνά την Ξάνθη, κατά πόσο δηλαδή αυτή είναι λειτουργική, αν περνάει τρένο ή όχι και δεν γνωρίζω να τους απαντήσω… Ξέρετε γιατί; Γιατί δεν γνωρίζουν να απαντήσουν και οι καθ’ ύλην αρμόδιοι! Οι απαντήσεις τους είναι ήξεις αφίξεις… Και περνάει και… δεν περνάει! Ή αν περνάει δεν είναι τρένο, αλλά είναι μικρή άμαξα που κινείται πάνω στις σιδηροτροχιές. Στην ερώτηση γιατί συνεχίζουν οι μπάρες να ανεβοκατεβαίνουν ανεξέλεγκτα και να ταλαιπωρούν δεκάδες οδηγούς, επίσης η απάντηση δεν είναι σαφής…. Φταίνε οι γνωστοί ρομά που κλέβουν τα καλώδια από τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις ή δεν έχει σχέση κάτι τέτοιο; Μου φαίνεται τελικά πως το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών δεν ήταν αρκετό για να βάλει σε μία τάξη τα πράγματα των Ελληνικών Σιδηροδρόμων και ότι συνεχίζουν με την ίδια αδιαφορία οι ιθύνοντες να αντιμετωπίζουν το θέμα. Πριν γίνει και κάποιο άλλο συμβάν, αυτή τη φορά με τις ισόπεδες διαβάσεις των τρένων, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ από την διοίκηση των Ελληνικών Σιδηροδρόμων, αλλά και από την πολιτική ιεραρχία, να δούνε το θέμα εγκαίρως. Μιχάλη Αμοιρίδη, ως αρμόδιος θεματικός αντιπεριφερειάρχης, ξεκίνα μία διαδικασία γιατί πολύ φοβάμαι πως όταν επανέλθω ίσως είναι «αργά»…

Του Τένη Καμαρίδη