Πληθαίνουν οι καταγγελίες των αναγνωστών της «Θ» – Χρεώνουν ότι θέλουν οι πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος!

Γ. Λεχουρίδης: «Στείλτε mail στην ΡΑΕ και ΙΝΚΑ- Να ‘’ξυπνήσει’’ και να απαιτήσει ο κόσμος της Ξάνθης»,

Η «Θ» δέχεται τον τελευταίο καιρό αρκετές καταγγελίες αναγνωστών της, που αναφέρουν ότι οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας κάνουν ο,τι θέλουν στις χρεώσεις των λογαριασμών. Κάτι που επιβεβαιώνει σε αποκλειστικές του δηλώσεις στην «Θ» ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) κ. Γιώργος Λεχουρίτης, συμβουλεύοντας τους καταναλωτές που παρατηρούν υπέρογκες χρεώσεις να αποστέλλουν σχετικό e- mail στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) αλλά και στο ΙΝΚΑ. Ο ίδιος, σχολιάζοντας την απουσία εκπροσώπων καταναλωτικού κινήματος στην περιοχή μας, καλεί τους Ξανθιώτες να «ξυπνήσουν» (όπως αναφέρει χαρακτηριστικά) και να απαιτήσουν, επισημαίνοντας ότι σε πολλές περιπτώσεις, οι αντιδράσεις του φορέα, έχουν φέρει αποτελέσματα.

«ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΕΙΣ»

Πιο αναλυτικά στην ερώτηση της «Θ» για το αν ισχύουν όσα μας μεταφέρουν οι αναγνώστες μας, που κάνουν λόγο για το ότι «οι πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος χρεώνουν ο,τι θέλουν στους λογαριασμούς», ο κ. Λεχουρίτης, απαντά πως «ο,τι σας είπαν, ισχύει. Είναι γεγονός ότι η κυβέρνηση έχει αφήσει την ασυδοσία στην ηλεκτρική ενέργεια, μηδενός παρόχου εξαιρουμένου. Αυτό που λέει ότι «επιδοτεί τον πάροχο για το ρεύμα» εν μέρει είναι ψέμα. Επιδοτεί την ηλεκτρική ενέργεια, όχι όμως τις λοιπές χρεώσεις. Αν πολλαπλασιάσετε 1000 κιλοβατόρες επί τα 0,14 ή 0,15€, το πολύ να πληρώσετε 150 ευρώ. Αλλά έρχονται οι λοιπές χρεώσεις και σας αλλάζουν τα δεδομένα. Αυτό είναι το ζητούμενο. Όταν λοιπόν διαπιστώνετε τέτοιες συμπεριφορές, δεν έχετε από το να στέλνετε email στην ΡΑΕ (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας). Είναι η αρμόδια υπηρεσία που δέχεται τις καταγγελίες των πολιτών σχετικά με το ρεύμα. Από την άλλη πλευρά, μπορεί ο κόσμος να στέλνει στο inka@inka.gr την καταγγελία του σχετικά με το ηλεκτρικό ρεύμα και από εκεί και πέρα να το προωθήσουμε εμείς στην ΡΑΕ. Κάθε μέρα έχουμε την ακρίβεια, το καλάθι του νοικοκυριού, τα καύσιμα, την ενέργεια. Δεν κάνουμε τίποτε άλλο από το να ασχολούμαστε με αυτά τα ζητήματα».

«ΝΑ «ΞΥΠΝΗΣΕΙ» ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ»

«Μην νομίζετε πως δεν μας ακούν. Ο,τι συζητάμε, ο,τι αναρτούμε να είστε σίγουροι ότι το ακούν. Δεν κλείνουν τα αυτιά, διότι πάρα πολλές αντιδράσεις δικές μας, έχουν φέρει και αποτελέσματα. Μπορεί να κάνουν ότι δεν ακούν ή ότι δεν απαντούν, αλλά επί της ουσίας κάνουν ή προσπαθούν να κάνουν διορθωτικές κινήσεις σε πολλά ζητήματα  (καλάθι νοικοκυριού, ρεύμα, καύσιμα, ενέργεια). Αν δεν μας άκουγαν με την συλλογική αγωγή που κάναμε εναντίον των εταιρειών, τι μέτρα θα λάμβαναν; Δεν θα άλλαζαν τα δεδομένα και δεν θα πήγαιναν σε αναστολή της ρήτρας αναπροσαρμογής», συνέχισε ο ίδιος, ενώ αναφορικά με το γεγονός της απουσίας των εκπροσώπων καταναλωτικού κινήματος στην Ξάνθη, σημειώνει ότι «είμαστε στην διάθεσή σας, για να τα ακούσει και ο κόσμος. Να ξυπνήσει και ο κόσμος της Ξάνθης και των γύρω περιοχών. Εκεί, στην Ξάνθη, παλιά υπήρχε μια οργάνωση καταναλωτών (το ΙΝΚΑ Ξάνθης) αλλά κατέληξε να κλείσει γιατί υπήρχε αδιαφορία από την πλευρά των συμπολιτών σας. Κάποτε πρέπει να «ξυπνήσει» και ο κόσμος. Δεν θα τα κάνουμε όλα εμείς για τους υπόλοιπους. Πρέπει και ο κόσμος να πάρει πρωτοβουλίες. Σε εμάς έρχονται καταγγελίες από όλη την επικράτεια, οπότε το μόνο που μένει είναι η ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας, για να μπορέσει να ξαναδημιουργηθεί και εκεί οργάνωση καταναλωτών ή να δούμε τι μπορεί να γίνει. Πρέπει ο κόσμος να «ξυπνήσει» (δεν λέω να ξεσηκωθεί) και να απαιτήσει. Τίποτα δεν χαρίζεται σήμερα. Όλα διεκδικούνται».