Πανηγυρίζει ο Ι. Ναός Αγ. Αναργύρων Ποταμιάς

Φέρεται εις γνώσιν των ευσεβών και φιλέορτων χριστιανών ότι την Τετάρτη 1η Ιουλίου πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού Ποταμιάς Ξάνθης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΗΓΥΡΕΩΣ
Τρίτη 30η Ιουνίου ώρα 19:30
Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ’ Αρτοκλασίας και Θείου Κηρύγματος
Τετάρτη 1η Ιουλίου ώρα 7:00
Όρθρος και Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμονος.
ώρα 19:00
Παρακλητικός Κανόνας εις τους Αγίους Αναργύρους Κοσμά και Δαμιανό και τον Άγιο Λουκά τον Ιατρό .
Κατά τη διάρκεια των ιερών ακολουθιών θα τεθεί προς προσκύνηση το Ιερό Λείψανο του Αγίου Λουκά του Ιατρού, Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως της Κριμαίας, που θα κομισθεί εκ του Ιερού Καθεδρικού Ναού Της Του Θεού Σοφίας Ξάνθης
Εκ του Ιερού Ναού.