ΟΧΙ από τους Ξανθιώτες στην υποβάθμιση και στο κλείσιμο του Νοσοκομείου Ξάνθης

Με περισσότερο κόσμο η σημερινή Πανξανθιώτικη κινητοποίηση

Με περισσότερο κόσμο από την προηγούμενη φορά, πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα η Πανξανθιώτικη κινητοποίηση, ενάντια στην υποβάθμιση και στο κλείσιμο του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης. Παρόντες, εκτός των Ξανθιωτών καθώς και εκπροσώπων  φορέων και συλλόγων – που στήριξαν την εν λόγω κινητοποίηση – ήταν νυν και υποψήφιοι δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι και υποψήφιοι δήμαρχοι , ενώ από πλευράς κοινοβουλευτικών εκπροσώπων, παραβρέθηκαν οι Βουλευτές κ. Χουσεΐν Ζεϊμπέκ και κ. Μπαράν Μπουρχάν. 

Η άμεση στελέχωση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης, η άμεση επαναλειτουργία της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας καθώς και η δωρεάν δημόσια υγεία, ήταν τα τρία βασικά σημεία του διεκδικητικού πλαισίου.

Ως λύσεις (όπως άλλωστε είχε επισημανθεί και στο κάλεσμα του Σωματείου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης) προτάθηκαν τα εξής:

Να δοθούν κίνητρα σε γιατρούς να στελεχώσουν το Νοσοκομείο Ξάνθης.

Να βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας και να προκηρυχθούν όλες οι προβλεπόμενες από το οργανόγραμμα θέσεις ιατρών και λοιπού προσωπικού.

Να αυξηθούν οι αμοιβές των εφημεριών και να μειωθεί η φορολόγηση τους.

Να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

Να αυξηθεί η χρηματοδότηση του Νοσοκομείου.