ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης: Ξεκίνησαν τα δρομολόγια για τις παραλίες του Δήμου Αβδήρων… με «δοκιμαστικά» δρομολόγια για τα Μάγγανα

Από τους καλύτερους και πιο αναβαθμισμένους στόλους σε όλη την Ελλάδα – Μιλά στην «Θ» ο πρόεδρος Θ. Γεωργιάδης

Από το περασμένο Σαββατοκύριακο ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ξάνθης για τις παραλίες του Δήμου Αβδήρων, ενώ αντίστοιχος προγραμματισμός έχει γίνει για σήμερα, αύριο και μεθαύριο. Ωστόσο, τα καθημερινά δρομολόγια για…τα «μπάνια του λαού» της Ξάνθης, θα ξεκινήσουν από την επόμενη εβδομάδα, με το κόστος να ανέρχεται σε 5,50€ (μετ΄επιστροφής). Σε ο,τι αφορά στις παραλίες του Δήμου Τοπείρου, θα «διερευνηθεί» και για φέτος το ενδιαφέρον ή μη των λουόμενων, με δοκιμαστικά δρομολόγια, όπως εξηγεί στην «Θ» ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης κ. Θέμης Γεωργιάδης. Ο ίδιος αναφέρεται και στην «ικανοποιητική» – όπως την χαρακτηρίζει – κίνηση των δρομολογίων προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα, στην άμεση εξυπηρέτηση μέσω των e-tickets (που προτιμά το 70% του επιβατικού κοινού) αλλά και στον σύγχρονο και ασφαλή στόλο του ΚΤΕΛ, με στόχο το άνετο και ασφαλές ταξίδι του πολίτη.

«ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΥΡΩΔΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΒΔΗΡΩΝ – ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΣΤΑ 5,50€ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ»

Πιο αναλυτικά, αναφορικά με τις παραλίες, ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε στην «Θ» ότι «ξεκινήσαμε από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών τα δρομολόγια προς τις παραλίες του Μυρωδάτου και των Αβδήρων, ενώ σήμερα, αύριο και μεθαύριο (που είναι και οι εκλογές) θα έχουμε άλλες τρεις μέρες δρομολόγια για τις παραλίες μας. Βεβαίως θα έχει και έκτακτα εάν χρειαστεί, αλλά κανονικά τα δρομολόγια για τις παραλίες θα ξεκινήσουν την άλλη εβδομάδα που θα κλείσουν και τα σχολεία και θα ολοκληρωθούν και οι εξετάσεις. Τότε θα έχουμε δρομολόγια σε καθημερινή βάση, τα οποία και θα ανακοινωθούν. Και βεβαίως τις Κυριακές θα έχουμε και τα έκτακτα για να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο που θέλει να πάει προς τις παραλίες.

Για τις παραλίες του Δήμου Τοπείρου – και συγκεκριμένα για τα Μάγγανα – επιχειρήσαμε και άλλες χρονιές να βάλουμε δρομολόγια και το συζητήσαμε και με τον Δήμαρχο, αλλά δεν έχει επιβατικό κοινό. Το βάλαμε για μια εβδομάδα, δεν είχε καθόλου κίνηση και ήταν ασύμφορο. Θα επιχειρήσουμε βέβαια να βάλουμε και φέτος – δοκιμαστικά – για τα Μάγγανα και θα δούμε εάν  φέτος θα υπάρχει ενδιαφέρον.

Αναφορικά με το κόστος των εισιτηρίων, αυτό ανέρχεται σε 5,50€. Από το 2010 δεν έχουμε κάνει καμία αύξηση, αλλά όπως γνωρίζετε το πετρέλαιο από τα 0.90€ κοντεύει το 1,70-1,80€. Φέτος λοιπόν αυξήσαμε την τιμή του εισιτηρίου κατά 0,50€. Έτσι το κόστος ανέρχεται σε 5,50€, μετ΄επιστροφής.

Παρά το γεγονός ότι τα παιδιά γράφουν εξετάσεις ακόμη και διανύουμε και την περίοδο των πανελλαδικών, υπάρχει ενδιαφέρον για τις παραλίες και από την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσουμε κανονικά».

«ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ»

Αναφορικά με τα δρομολόγια για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι «παρουσιάζουν μια κίνηση, αν και λόγω Ευρωεκλογών περιμέναμε περισσότερο κόσμο, αλλά μάλλον δεν ενδιαφέρονται να ψηφίσουν. Γενικότερα, τα δρομολόγια για Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν μια ικανοποιητική κίνηση. Εμείς και σαν ΚΤΕΛ βάλαμε δύο καινούρια λεωφορεία και κάνουμε και την γραμμή Ξάνθη (13.00) – Αθήνα, σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τον άλλο μήνα περιμένουμε ακόμη δυο ολοκαίνουρια λεωφορεία για να τα δρομολογήσουμε και αυτά για Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Σε αυτές τις γραμμές κοιτάζουμε να έχουμε τα καλύτερα λεωφορεία, για να είναι και ασφαλέστερα καθώς φρενάρουν μόνα τους, βγαίνουν πολύ δύσκολα από τον δρόμο κλπ. Πιστεύω ότι θα έρθουν μέσα στον Ιούνιο και η δρομολόγησή τους θα ξεκινήσει τον Ιούλιο για τις μεγάλες γραμμές. Για Αθήνα μπορείς να πάς σήμερα με το δρομολόγιο των 20.30 (απευθείας) αλλά και με τα δρομολόγια για Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν ανταποκρίσεις και απλώς κάποιος αλλάζει λεωφορείο στην Θεσσαλονίκη. Κόβει από εδώ το εισιτήριο – και μέσω e-tickets- και δεν χρειάζεται να πάει καθόλου στον γκισέ του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ούτε να ψάχνει θέση, ούτε να παίρνει τηλέφωνα. Οι ρεμίζες μας είναι η μια απέναντι στην άλλη (στην 7 φορτώνει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και στην 14 είμαστε εμείς), οπότε ανεβαίνει στο λεωφορείο, βάζει τα πράγματά του και φεύγει.  Οι περισσότεροι μάλιστα κόβουν πλέον  ηλεκτρονικά τα εισιτήριά τους. Το 70% των εισιτηρίων μας είναι μέσω e-tickets, ενώ ήδη μιλάμε με τους προγραμματιστές μας για να γίνει ακόμη πιο εύκολη η διαδικασία. Θα περνάς το κινητό σου στο μηχάνημα που έχει το λεωφορείο και θα το «χτυπά» απευθείας και στα τοπικά και στα υπεραστικά, όπως πας στο μάρκετ και πληρώνεις με το «πορτοφόλι».

«ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΚΤΕΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ»

Κλείνοντας ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης, αναφορικά με τον στόχο σημείωσε ότι «προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό μας με κάθε τρόπο. Ο στόλος είναι το σημαντικότερο. Τα λεωφορεία είναι σύγχρονα και ο πολίτης ταξιδεύει με ασφάλεια. Έχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και για αυτό επενδύουμε σε όλο αυτό. Ο στόχος είναι ανανεωμένος στην συντριπτική του πλειοψηφία. Τέλος, αναφορικά με το τουριστικό μας γραφείο έχουμε δυο εκδρομές που ήδη διαφημίζουμε. Τώρα θα πάμε στην Κωνσταντινούπολη και μετά στην Πάρο. Το λεωφορείο για την Πάρο έχει γεμίσει ήδη, ενώ υπάρχουν και άτομα σε αναμονή. Έχουμε πάρει και εκεί καλά και σύγχρονα λεωφορεία, ώστε ο κόσμος να απολαμβάνει και τις διακοπές του με το ΚΤΕΛ Ξάνθης. Έχουμε και εκεί 10 λεωφορεία, έχουμε καινούρια sprinter κλπ. Ανανεώνουμε όσο μπορούμε τον στόλο μας, για να προσφέρουμε το καλύτερο που μπορούμε να προσφέρουμε».