Κατά τα άλλα… μην πανικοβάλλεστε!

Μ’ αρέσει που συστήνουν… «όχι πανικό» και την ίδια στιγμή αναφέρονται σε αναγκαιότητα προμηθειών τουλάχιστον για μία εβδομάδα με δέκα ημέρες σε τρόφιμα, αλλά και σε νερό, για ενδεχόμενη παρέμβαση της Ρωσίας και σε ευρωπαϊκά κράτη! Μετά την «οδηγία» της υπουργού Εσωτερικών της Γερμανίας προς τους γερμανούς πολίτες και το «βούκινο» που έγινε κατά την διάρκεια της χθεσινής ημέρας σε όλα τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, θα θεωρούν λέει, υπερβολικούς τους καταναλωτές αν πλημμυρίσουν τα μάρκετ και αρχίσουν να φορτώνονται άλευρα, μακαρόνια και ένας Θεός ξέρει τι άλλο… Και όλα αυτά μετά το παράδειγμα της Σαγκάης, όπου υπήρχαν περιπτώσεις όπου οι πολίτες λιμοκτονούσαν καθόσον δεν είχαν προλάβει να προμηθευτούν τα αναγκαία…

Τρόφιμα για… πέταμα;

Θα επαναλάβω την πάγια θέση μου στο θέμα αυτό… Μη «μασάτε»… Όλοι λίγο-πολύ έχουμε στο σπίτι μας 2-3 πακέτα μακαρόνια ή 2-3 κιλά αλεύρι ή 1-2 κιλά ζάχαρη… Δεν θα σωθεί η κατάσταση με τον διπλασιασμό ή τον τριπλασιασμό αυτών των αποθεμάτων. Αν αποφασιστεί να γίνει κάτι τέτοιο, θα γίνει σίγουρα χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση και σίγουρα δεν θα αγγίξει ακαριαία τον ευρωπαϊκό νότο (δηλαδή και εμάς) σε βαθμό να αδειάσουν τα σούπερ μάρκετ και να μην υπάρχουν τρόφιμα και βασικά είδη για τον κόσμο! Σε παρόμοιες καταστάσεις (που υπήρχαν πολλές) στο παρελθόν, απλά είχαμε να… πετάμε στη συνέχεια ένα κάρο τρόφιμα τα οποία έληγαν χωρίς να χρησιμοποιηθούν…

Περιεκτικά δελτία τύπου και όχι… εκθέσεις ιδεών!

Έχω φιλοξενήσει σε όλα τα ΜΜΕ που διευθύνω το σύνολο σχεδόν των ανακοινώσεων των Κτηνοτροφικών Συλλόγων, πλην όμως αναγκάζομαι να σταματήσω κάπου εδώ, καθόσον δεν είναι δυνατόν να φιλοξενούν οι εφημερίδες μας 4, 5 και 6 σελίδες δελτία τύπου με επαναλήψεις των ίδιων πραγμάτων! Ας κατανοήσουν λοιπόν οι φίλτατοι κτηνοτρόφοι και όλοι όσοι αποστέλλουν δελτία τύπου στα έντυπα ΜΜΕ ιδιαιτέρως, ότι θα πρέπει οι ανακοινώσεις τους να είναι περιεκτικές, σύντομες και κατανοητές… Όταν ο καθένας πιάνει μία πένα και γράφει «έκθεση ιδεών» δεν μπορεί αυτό να φιλοξενηθεί ως δελτίο τύπου… Και στο φινάλε ακόμη και να το φιλοξενήσουμε εμείς δεν θα το διαβάσει κανείς γιατί είναι κουραστικό και αναποτελεσματικό! Μία Α4 είναι υπεραρκετή για να καλύψει το θέμα, τις προτάσεις και τα αιτήματα του κλάδου… Η «Θ» δεν ευελπιστεί να γίνει «χαρτί περιτυλίγματος» ή ένα χαρτί για να σκουπίζουν κάποιοι τα… παράθυρά τους, όπως ενδεχομένως γίνεται με κάποια άλλα έντυπα… Μας ενδιαφέρει να διαβάζεται το περιεχόμενο, να αξιολογείται και να φέρνει αποτέλεσμα… Τελεία και παύλα!

Περί… Ληξιαρχείου του Δήμου Ξάνθης

Από τις υπηρεσίες του Δήμου Ξάνθης που… μόνο καλά λόγια ακούω από συναλλασσόμενους συμπολίτες μας. Ο λόγος για την υπηρεσία του Ληξιαρχείου με τον προϊστάμενο και το προσωπικό πάντοτε πρόθυμους να εξυπηρετήσουν και μάλιστα σε χρόνους «άμεσους»! Γνωστή Ξανθιώτισσα που χρειάστηκε να εξυπηρετηθεί πριν λίγες ημέρες από την εν λόγω υπηρεσία μου τηλεφώνησε και μου είπε να γράψω «δυο καλά λόγια», γιατί θα πρέπει να αναγνωρίζεται –όπως χαρακτηριστικά μου είπε- η καλή διάθεση για εξυπηρέτηση των πολιτών από δημοτικές και δημόσιες υπηρεσίες και όχι να λέμε μόνο τα στραβά και τα ανάποδα κάποιων άλλων υπηρεσιών και υπαλλήλων…

Πρωτοπορεί και… εξυπηρετεί η ΔΕΥΑΞ

Όπως επίσης άλλη γνωστή Ξανθιώτισσα (και μάλιστα δημοσιογράφος) που χρειάστηκε να καταθέσει ένα αίτημα στη ΔΕΥΑΞ μέσω της υπηρεσίας city bill, μίλησε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό για την αποδοχή του αιτήματος, για την άμεση απάντηση από τους αρμόδιους υπαλλήλους της υπηρεσίας και την υλοποίησή του μέσα σε… 15 λεπτά της ώρας. Αρμόδιος υπάλληλος επικοινώνησε μαζί της για να ρωτήσει αν εξυπηρετήθηκε σωστά, ενώ της έκανε εντύπωση και το «ραπόρτο» που της απεστάλη για την ακριβή ώρα που επρόκειτο να απαιτηθεί. Στη συνέχεια ακολούθησε και αποδεικτικό με πλήρη στοιχεία της υπηρεσίας και του υπαλλήλου που την εξυπηρέτησε! Δεν μιλάμε για άμεση εξυπηρέτηση, αλλά για ΑΜΕΣΟΤΑΤΗ, που δικαιώνει πλήρως τις επιλογές της διοίκησης και της διεύθυνσης για την εφαρμογή αυτών των νέων καινοτόμων υπηρεσιών. Και η ΔΕΥΑΞ είναι αλήθεια ότι είναι από τις πρώτες δημοτικές επιχειρήσεις στην επικράτεια που χρησιμοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των πελατών της. Και τα καλά να γράφονται…

Χριστός Ανέστη!

Θα ήθελα για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω όλες και όλους εσάς που καθοιονδήποτε τρόπο μας στείλατε τις Πασχαλινές ευχές σας με κάρτες, με mail, με sms και φυσικά στα social media… Ήταν πάρα πολλές  και εγκάρδιες γι’ αυτό άλλωστε και πιάνουν τόπο, αν κρίνω από την πορεία της «Θ» και τις δημοσιογραφικές επιτυχίες της… Και πάλι ευχαριστώ… ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Του Τένη Καμαρίδη