
Η διοίκηση της Ελπίς Γενισέας βρέθηκε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Santiliano Kreka (Santi) για τη νέα αγωνιστική περίοδο!
Ο ταλαντούχος επιθετικός ήρθε την περσινή χρονιά στην ομάδα με στόχο να ενισχύσει την επιθετική γραμμή και να προσφέρει λύσεις στο σκοράρισμα. Δυστυχώς, ένας σοβαρός τραυματισμός δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί για μεγάλο μέρος του πρωταθλήματος και του κυπέλλου.
Ωστόσο, η πίστη στις δυνατότητές του δεν κλονίστηκε ούτε στιγμή. Έτσι, όταν συναντήθηκαν ο πρόεδρος και η διοίκηση της ομάδας με τον Santi, η συμφωνία για τη συνέχιση της συνεργασίας ήρθε άμεσα και χωρίς δεύτερη σκέψη.
Ο ίδιος θέλει να αποδείξει πως η περσινή σεζόν ήταν απλώς μια μικρή παρένθεση στην ποδοσφαιρική του πορεία και στις εξαιρετικές εμφανίσεις που έχει πραγματοποιήσει όλα αυτά τα χρόνια στα τοπικά και περιφερειακά πρωταθλήματα. Είναι αποφασισμένος να επιστρέψει πιο δυνατός, πιο ώριμος και πιο «διψασμένος» από ποτέ για να βοηθήσει την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.








