
Το Year in Search 2025 της Google αποτυπώνει τι κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον των Ελλήνων τη φετινή χρονιά, παρουσιάζοντας τις λέξεις-κλειδιά που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις.
Στην πρώτη γραμμή βρέθηκαν όροι που συνδέονται τόσο με την επικαιρότητα όσο και με υποχρεώσεις της καθημερινότητας, όπως «Σεισμός τώρα», «Κοινωνικός Τουρισμός 2025», «Προσωπικός Αριθμός» και «ΕΝΦΙΑ 2025». Ιδιαίτερα υψηλά παρέμειναν οι «Βάσεις 2025», ενώ το δημοφιλές «Labubu» κατέγραψε επίσης μεγάλη άνοδο.
Στην κατηγορία των προσώπων, οι αναζητήσεις συγκεντρώθηκαν γύρω από την Κλαυδία, τη Χρυσή Βαρδινογιάννη και τον Γιώργο Μαζωνάκη. Στις αναζητήσεις για προσωπικότητες που έφυγαν από τη ζωή, ξεχώρισαν τα ονόματα του Αλέξη Κούγια, του Ozzy Osbourne, του David Lynch, της Καίτης Γκρέυ και του Μίμη Δομάζου.
Τα αθλητικά γεγονότα είχαν έντονη παρουσία, με το Eurobasket να κυριαρχεί, αλλά και με αγώνες ελληνικών ομάδων που προκάλεσαν μεγάλο ενδιαφέρον, όπως οι αναμετρήσεις ΑΕΚ – Ολυμπιακός και Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός. Στις τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές, το κοινό στράφηκε σε σειρές και ταινίες όπως «Να με λες μαμά», «Άγιος Έρωτας», «Squid Game», «Nosferatu» και «Anora». Παράλληλα, ιδιαίτερη άνοδο είχαν και οι αναζητήσεις που σχετίζονται με συνταγές, απορίες τύπου «Τι σημαίνει» και ερωτήματα «Ποια είναι».
Η ετήσια ανασκόπηση της Google για το 2025 σκιαγραφεί δύο βασικές τάσεις που χαρακτήρισαν το ενδιαφέρον των χρηστών: την ανάγκη για άμεση ενημέρωση σε θέματα που επηρεάζουν καθημερινά τον πολίτη και την αυξημένη αναζήτηση περιεχομένου ψυχαγωγίας.
Οι κορυφαίες λέξεις-κλειδιά όπως «Σεισμός τώρα», «Κοινωνικός Τουρισμός 2025» και «ΕΝΦΙΑ 2025» επιβεβαιώνουν την προσήλωση στην έγκαιρη πληροφόρηση, ενώ οι αναζητήσεις για σειρές, ταινίες και viral trends αναδεικνύουν τη μεγάλη επιρροή της pop culture και του διαδικτύου στην ελληνική online συμπεριφορά.








