1Γιάννη τον βαφτίσανε…
Αυτό μάλιστα! Ο Δήμος Ξάνθης θέτει λέει, σε τροχιά υλοποίησης το νέο σύγχρονο δημοτικό κολυμβητήριο! Και αυτό γιατί υπογράφηκε λέει, η σύμβαση για τις «εργασίες βελτίωσης και αποκατάστασής του». Δηλαδή (όπως αναφέρω και στον τίτλο του σχετικού θέματος στην σελίδα 9) ακόμη δεν τον είδαμε… Γιάννη τον βαφτίσαμε! Πόσες φορές κατά το παρελθόν ακούσαμε παρόμοιες βαρύγδουπες δηλώσεις από σχετικούς και άσχετους, από αρμοδίους και αναρμοδίους του Δήμου Ξάνθης μετά από κάθε «βήμα» που γίνονταν (γιατί αυτή η ιστορία πάει σημειωτόν) και ακόμη περιμένουμε να δούμε κολυμβητήριο; Κι αν πάλι «σκάσει» το νέο σύγχρονο κολυμβητήριο λίγο πριν τις εκλογές, δεν θα πρέπει να ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ η δημοτική αρχή, γιατί όλα αυτά τα χρόνια καθυστερούσε και εντελώς συμπτωματικά κατάφερε να υλοποιήσει το μέγα αυτό έργο λίγο πριν από την δημοτική κάλπη; Θεωρείτε ότι το iq των δημοτών είναι χαμηλότερο από το δικό σας;
2Τα «led» τελικά… καίνε!
Όχι, δεν ικανοποίησε η απάντηση που έδωσε ο Κυριάκος Παπαδόπουλος για την γνωστό υπόθεση των λαμπτήρων led, η οποία απασχόλησε και τον εθνικό τύπο για άλλες ανάλογες περιπτώσεις ανά την επικράτεια. Η «Θ» παρουσιάζει σήμερα όλο το χρονικό, αλλά και τεκμηριωμένες απόψεις που διαφωνούν με την επιλογή του Δήμου Ξάνθης, επισημαίνοντας τους κινδύνους που υπάρχουν να βρεθούν μπλεγμένοι με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, αλλά και με την δικαιοσύνη όσοι βάλουν τις υπογραφές τους σε τέτοιου είδους συμβάσεις. Συμφωνώ ωστόσο με την άποψη του Κυριάκου Παπαδόπουλου ότι τα διαθέσιμα του Δήμου Ξάνθης μπορούν να εξοφλήσουν για παράδειγμα τον δανεισμό για την αγορά του Δημαρχιακού Μεγάρου. Αυτό άλλωστε ήταν και δική μου πρόταση πριν λίγες ημέρες μέσα από την στήλη και χαίρομαι που την υιοθετεί. Ο αντιδήμαρχος όμως μίλησε «δυνητικά» και όχι αποφασιστικά. Ιδού λοιπόν η Ρόδος…
3Οι «followers» της «Θ»…
Το να μας ακολουθούν καθημερινά κάποιοι (followers) προσπαθώντας να διαψεύσουν τα αδιάψευστα ρεπορτάζ της «Θ» δείχνει και τις προθέσεις τους… Βλέπετε η «Θ» διαθέτει δημοσιογραφική ομάδα και κάνει ρεπορτάζ, δημοσιεύοντας πάντοτε όλες τις απόψεις… Η «one man» δημοσιογραφία και η χρήση του «πρώτου ενικού» είναι μακριά από την δική μας κουλτούρα… Τα αναφέρω όλα αυτά γιατί κάποιοι προφανώς ξύνονται στην «γλίτσα του τσομπάνη» για τους δικούς τους λόγους! Προσπαθώντας να διαψεύσουν και το αναλυτικό ρεπορτάζ της «Θ» για τα περιβόητα 4.500 ευρώ του Δημοτικού ραδιοφώνου κατάφεραν να διαψεύσουν για ακόμη μια φορά τον… εαυτό τους! Ένα ηχηρό «χαστούκι» παίρνουν σήμερα τόσο από τον Γρηγόρη Στογιαννίδη, όσο και από την Χρύσα Ούτση, η οποία επικαλείται μάλιστα και προσωπική συζήτηση με την ίδια την υπουργό Τουρισμού κα Κουντουρά. Μ’ αρέσει που κάνουν λόγο «αυτοί» για… fake news!
4Κατάφεραν το… αντίθετο!
Για ακόμη μια φορά επανέλαβε μέσα από την χθεσινή ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ πως τα χρήματα που εγκρίθηκαν από το υπουργείο αφορούσαν άλλα έργα, με άλλους κωδικούς και όχι την κατασκευή αναχωμάτων για τον Έβρο ποταμό. Ο λόγος για τον αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς, ο οποίος επιτέθηκε λεκτικά στον βουλευτή Έβρου Γιώργο Καϊσα για τις ανυπόστατες καταγγελίες σε βάρος του περί ύπαρξης χρημάτων που δεν αξιοποιεί για την θωράκιση του Έβρου και περί «ημετέρων» εργολάβων σε έργα προστασίας του ποταμού! Ο ίδιος μάλιστα επικαλέστηκε και την μαρτυρία της έτερης βουλευτού ΣΥΡΙΖΑ κας Γκαρά, η οποία παραδέχθηκε δημόσια ότι το εν λόγω κονδύλι δεν θα μπορούσε να δαπανηθεί για άλλα έργα εκτός από τα έργα υποδομών για τα οποία εγκρίθηκε. Αντί λοιπόν να χτυπήσουν τον Πέτροβιτς κάτω από την μέση, κάποιοι κατάφεραν να τον κάνουν απλά «μάγκα»!
5Κινητοποίηση και παράταση για έναν χρόνο…
Ικανοποιητική η συμμετοχή στην χθεσινή κινητοποίηση των Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ξάνθης- Ροδόπης- Έβρου στα διόδια της Μέστης, με τον πρόεδρο της ΑΔΕΔΥ Ξάνθης Χ. Ευστρατίου να αναφέρει στην χθεσινή ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ πως πρόκειται μόνο για την αρχή. Το γνωστό θέμα με την άρση του προνομιακού καθεστώτος της δωρεάν διέλευσης των ντόπιων και όλων εκείνων που καθημερινά χρησιμοποιούν την Εγνατία για δουλειές, για λόγους υγείας κλπ. Λίγο αργότερα ανακοινώνονταν η παράταση του ειδικού καθεστώτος για ένα χρόνο ακόμη (και για το 2019), χωρίς ωστόσο να διευρύνεται ο χρονικός ορίζοντας της ρύθμισης για μετά από ένα χρόνο… Στο ίδιο πακέτο αιτημάτων όμως και η μη δημιουργία άλλων σταθμών διοδίων, κάτι που ήδη έχει αποφασισθεί από την Εγνατία Οδό Α.Ε να γίνει και κατά μήκος της κάθετης οδού που ενώνει τον βόρειο Έβρο με την Αλεξανδρούπολη… Ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο που ανοίγει διάπλατα με τις προκλητικές αποφάσεις της Εγνατίας να χαρατσώσει ακόμη περισσότερο τους πολίτες, οι οποίοι πλήρωσαν αφενός από την τσέπη τους για την κατασκευή των δρόμων και τώρα καλούνται να πληρώσουν εκ νέου για τα κονομήσουν οι ιδιώτες διαχειριστές των διοδίων!