
Για ποια «ευτελή» ποσά μιλάμε Στέλιο;

Γνωρίζω την Ανθή Παναγιώτου εδώ και… δεκαετίας, από τότε που ήταν στην Αναπτυξιακή και σε διάφορες άλλες «περίοπτες» θέσεις εξωτερικού συνεργάτη και μάλιστα πολύ καλά αμειβόμενες… Στο Επιμελητήριο Ξάνθης αποτέλεσε το «δεξί χέρι» των διοικήσεων Μωραΐτη και πάλι με πολύ καλές αμοιβές απ’ ότι μαθαίνω. Η ερώτησή μου απευθύνεται πρωτίστως στον Στέλιο Μωραΐτη και δευτερευόντως στην Μαριάνθη Μαλλιαρουδάκη: Ποιο ήταν επ’ ακριβώς το έργο που προσέφερε η κα Παναγιώτου; Έβρισκε Ευρωπαϊκά προγράμματα τα οποία εκμεταλλεύονταν το Επιμελητήριο; Δηλαδή τα προγράμματα αυτά ήταν «μυστικά» και κάποιος έπαιρνε να τα βρει; Ή μήπως συνέτασσε όλους τους απαραίτητους (ογκώδεις) φακέλους, κοντολογίς έκανε όλη τη δουλειά «χαρτούρας» που εκεί, πράγματι θέλει και γνώσεις και ατέλειωτες ώρες, αλλά και επιμονή. Γιατί αν περιορίζονταν μόνο στο πρώτο, τότε αδίκως «κλαψουρίζει» ο Στέλιος Μωραΐτης για την «απώλειά» της. Και εν τέλει, ποιο ήταν το «ευτελές ποσό», φίλε Στέλιο, με το οποίο απέμεινε μετά τις περικοπές η κα Παναγιώτου και «αναγκάστηκε» να… μεταπηδήσει στην Περιφέρεια ΑΜΘ (ατυχία κι αυτή όμως, ε;).
Κάτι «ψιλά γράμματα»…

Κάτι είπε χθες ο Μιχάλης Αμοιρίδης στη «Θ» αναφορικά με την διαπλάτυνση της οδού Νυμφαίας-Μελιβοίων, ένα θέμα που κανείς δεν έθιξε μέχρι σήμερα και που αποκτά ενδιαφέρον, καθόσον έχουν εγκριθεί αρκετά εκατομμύρια για το υπόλοιπο ορεινό οδικό δίκτυο που θα συνδεθεί με τον κάθετο άξονα! Τι να το κάνεις δηλαδή, να υπάρχει ένας δρόμος που θα οδηγεί στα σύνορα και που με το ζόρι θα μπορούν να περνούν δύο αυτοκίνητα; Και όλα αυτά τα επισημαίνει ο Αμοιρίδης ως μη έχων θεσμικό ρόλο, καθόσον δεν εκλέχτηκε περιφερειακός σύμβουλος… Δεν τα βλέπει αυτά ο Περιφερειάρχης και οι σύμβουλοί του ή ακόμη και οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης, πόσο μάλλον όταν ο ίδιος ο Τοψίδης ανακοινώνει ένα έργο οδοποιίας πολλών εκατομμυρίων, μη λαμβάνοντας υπόψη αυτή την παράμετρο η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική; Υποτίθεται ότι όλα αυτά προϋποθέτουν μελέτες και διαβουλεύσεις και με τις τοπικές κοινωνίες. Έγινε κάτι τέτοιο και αν ναι, τι είπαν οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και ο Δήμαρχος Μύκης… αν ερωτήθηκε φυσικά; Το ίδιο ισχύει και για την άλλη επισήμανση του Μιχάλη Αμοιρίδη, αναφορικά με τα σύνορα της Νυμφαίας, όπου μετά από έντεκα μήνες ελεύθερης διέλευσης των Βουλγάρων λόγω Σέγκεν δεν επιτρέπεται ακόμη η διέλευση των τουριστικών λεωφορείων! Ο λαλίστατος κατά τα άλλα σημερινός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού τι έχει να πει γι’ αυτό;
Στο πιο ψηλό «βάθρο» η… Τούνη!

«Είμαι χάλκινος Ολυμπιονίκης και είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις ξανακούσει το όνομά μου. Είμαι ο Πέτρος και πέρυσι το καλοκαίρι κατέκτησα το χάλκινο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες, στο άθλημα της κωπηλασίας. Και όπως είπα πριν, είμαι σίγουρος ότι δεν με ξέρεις, γιατί στην Ελλάδα κανείς δεν ασχολείται με αθλήματα όπως η κωπηλασία, με τα λεγόμενα ερασιτεχνικά αθλήματα, που… μόνο ερασιτεχνικά δεν είναι. Κάνω 8 ώρες προπόνηση την ημέρα. Η προσέγγιση στην προπόνηση είναι πλήρως επαγγελματική. Έχουμε τόσα πολλά να πούμε και να μοιραστούμε προς τα έξω, από τις εμπειρίες μας, την προπόνησή μας, τις δυσκολίες μας, τους στόχους μας, τις επιτυχίες μας. Και δεν υπάρχει αναγνώριση. Δηλαδή, ακόμη και για έναν αθλητή που κατακτά ένα ολυμπιακό μετάλλιο, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει αναγνώριση στη χώρα μας».
Και αυτός ο ευλογημένος πήγε και έγινε… Ολυμπιονίκης! Δεν έγινε… influencer, όπως η Τούνη, που είναι και το «φωτεινό παράδειγμα» για τη νεολαία μας! Για τέτοια κατάντια μιλάμε…
Γέμισαν τα δάση μας από… λάστιχα!


Οι περισσότεροι αγνοούσαν (αγνοούσαμε) με μέγεθος της… ποσότητας των ελαστικών αυτοκινήτων που είχαν εγκαταλείψει στα δάση του Ν. Ξάνθης κάποιοι «ζαμανφουτίστες» μελισσοκόμοι όταν μετέφεραν αλλού τις κυψέλες τους! Η «Θ» έχει δημοσιεύσει πολλά σχετικά ρεπορτάζ το τελευταίο χρονικό διάστημα για το θέμα, αλλά ωστόσο η προσπάθεια από την Πυροσβεστική Ξάνθης σε συνεργασία και με άλλους φορείς συνεχίζεται μέχρι που να καθαρίσει όλη η ύπαιθρος από αυτά τα επικίνδυνα υλικά… Προχθές μάλιστα η Π.Υ σε συνεργασία με το Δασαρχείο, τον Δήμο Τοπείρου και τον Μελισσοκομικό Σύλλογο συνέλεξαν… πάνω από 500 λάστιχα αυτοκινήτων από περιοχές του δήμου και τα παρέδωσαν σε βουλκανιζατέρ της περιοχής για ανακύκλωση! Η συγκεκριμένη δράση μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, θα συνεχιστεί και σε άλλες περιοχές του Δήμου Τοπείρου, αλλά το ζητούμενο είναι πλέον να μην… ξαναγεμίσουν τα δάση μας με ελαστικά και ιδιαίτερα το Μεγάλο Δάσος (Κοτζά Ορμάν), μέσα στο οποίο υπήρχαν όλες αυτές οι «βραδυφλεγείς βόμβες» τόσο καιρό. Αξιέπαινη η προσπάθεια όλων όσων συμμετείχαν…








