Ευεργέτημα και για την οδική εικόνα της Ξάνθης, η αστυνόμευση στο Δροσερό

Ένα από τα πολλά θετικά που προέκυψαν από την παρουσία των 44 Αστυνομικών πέριξ και εντός του οικισμού του Δροσερού, η οποία και θα συνεχιστεί -όπως εξήγγειλε από την Ξάνθη, ο ίδιος ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης- είναι και η ακινησία των επικίνδυνων για την οδική ασφάλεια οχημάτων.

Κάτι που βελτίωσε την εικόνα της πόλης και διευκόλυνε τους επαγγελματίες οδηγούς της Ξάνθης, όπως – για παράδειγμα – τον κλάδο των οδηγών ΤΑΞΙ, οι οποίοι συν τοις άλλοις πλέον νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια και όταν χρειαστεί να μεταφέρουν πελάτες μέσα στον οικισμό.

Εν τω μεταξύ, μικρή μεν, αλλά υπαρκτή αύξηση σημείωσαν και οι «κούρσες» των ταξί προς το Δροσερό μετά και από τους συνεχείς ελέγχους και για παραβάσεις ΚΟΚ και οδηγών άνευ διπλώματος, όπως εξηγεί μιλώντας στην «Θ» ο πρόεδρος του Σωματείου Ραδιοταξί Ξάνθης κ. Φραντζής Καπετανόπουλος.

Αναλυτικότερα, ο κ. Καπετανόπουλος, ανέφερε χαρακτηριστικά τα εξής: «Κάποια αυτοκίνητα που είναι εντελώς ακατάλληλα να κυκλοφορήσουν (με σπασμένα παμπρίζ, τρακαρισμένα, οχήματα με θορύβους κ.ο.κ.)  φοβούνται πλέον και δεν τα κυκλοφορούν εξώ. Δεν τα κυκλοφορούν καθόλου. Από αυτήν την άποψη, έχουμε δει κάποια διαφορά. Έχουμε δει βελτίωση, γιατί ένα αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει σε αυτά τα χάλια, οπωσδήποτε είναι επικίνδυνο. Η παρουσία της Αστυνομίας βοήθησε και εμάς, γιατί είχαμε επίσης πρόβλημα και στο να μπούμε μέσα στον οικισμό. Πλέον υπάρχει κάποια μεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης αυτόν τον καιρό δεν έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα κάποιοι να μην πληρώσουν, να είναι μεθυσμένοι κλπ. Υπάρχει βελτίωση και θα ήταν καλό να παραμείνει όλο αυτό και σιγά – σιγά να μπορέσουμε να αλλάξουμε αυτήν την νοοτροπία που έχουν ορισμένοι στον οικισμό. Προσωπικά πιστεύω ότι κάποιος που είναι νομοταγής δεν έχει πρόβλημα με τον αστυνομικό. Αντίθετα θα ζητήσει και βοήθεια από τον Αστυνομικό. Δεν πρέπει να βλέπουμε σαν «μπαμπούλα» έναν αστυνομικό. Μακάρι να παραμείνουν. Και επειδή μιλάμε με όλους τους συμπολίτες μας, εμείς θέλουμε να μεγαλώσει η αστυνόμευση και μέσα στην πόλη της Ξάνθης, ειδικά σε ο,τι αφορά στην Τροχαία. Έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις, αλλά βλέπουμε ότι και αυτοί δεν έχουν άτομα να υποστηρίξουν το έργο τους. Θέλουμε την αστυνόμευση. Μόνον έτσι θα αλλάξει αυτή η πόλη, γιατί αυτήν την στιγμή είναι δύσκολη. Το βλέπουμε καθημερινά με την κίνηση, με τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα κλπ. Πρέπει να μάθουμε να είμαστε τυπικοί σε κάποια πράγματα και όλα αυτά θα γίνουν με την αστυνόμευση. Και δεν είναι τα πρόστιμα το θέμα, αλλά το να περάσει στην νοοτροπία μας ότι κάποια πράγματα πρέπει να τα σεβόμαστε».

Σε ο,τι αφορά στην «δουλειά» των ταξί στην Ξάνθη και αν η παρουσία των αστυνομικών οδήγησε σε αύξηση των δρομολογίων, ο ίδιος σημειώνει ότι «γενικότερα το ταξί δουλεύει αρκετά με το Δροσερό, όχι μόνον τώρα, αλλά από παλαιότερα. Απλώς τώρα έχει ανέβει ελάχιστα. Λίγοι όμως είναι αυτοί που σκέφτονται «να μην με πιάσουν. Ας πάω με ταξί» από αυτήν την διαδικασία.  Σε γενικές γραμμές όμως, το Δροσερό έχει αρκετή δουλειά, ειδικά τις μέρες που μπαίνουν τα επιδόματα, δηλαδή στα τέλη και στις αρχές κάθε μήνα. Κάποιοι δεν έχουν μέσα μεταφοράς, ενώ υπάρχει και κόσμος που όταν έχει χρήματα, θα τα ξοδέψει. Έτσι έχουμε μια αρκετή μερίδα πελατών από το Δροσερό. Κάποιες μέρες που έχει ζέστη, ανεβαίνει λίγο η δουλειά, αλλά ακόμη δεν έχουμε κάτι που να κάνει την διαφορά. Περιμένουμε τους καλοκαιρινούς μήνες, αφού με τον καύσωνα ο κόσμος παίρνει πιο εύκολα το ταξί. Φυσικά δεν μπορούμε να βάλουμε όλους τους ανθρώπους στο Δροσερό, στο ίδιο «τσουβάλι». Υπάρχουν άνθρωποι που είναι νοικοκύρηδες αλλά υπάρχουν και κάποιες περιοχές μέσα στον οικισμό που είναι και επικίνδυνες μπορώ να πω. Αυτό, με την παρουσία της Αστυνομίας, έχει μειωθεί. Έχουν «μαλακώσει» λίγο κάποιοι που είναι παραβατικοί. Έχουν ηρεμήσει λίγο τα πράγματα, από αυτήν την άποψη. Για αυτό είναι καλό να παραμείνουν οι αστυνομικοί. Για εμάς βέβαια – και για όλη την Ξάνθη αλλά και για το ίδιο το Δροσερό – πιστεύω ότι θα ήταν καλά να μπορούσε να δημιουργηθεί ένα αστυνομικό τμήμα μέσα στον οικισμό».