Ερντογάν: Εκλογές στις 14 Μαΐου στην Τουρκία

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανέφερε ότι «όλα τελειώνουν στις 14 Μαΐου», υπονοώντας ότι οι εκλογές θα γίνουν τότε στην Τουρκία.

Στις 14 Μαΐου θα γίνουν οι εκλογές στην Τουρκία, όπως είπε και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σε συνάντηση με νέους της Προύσας, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «όλα θα τελειώσουν» στις 14 Μαΐου, επιβεβαιώνοντας ότι αυτή θα είναι η ημερομηνία που θα γίνουν οι εκλογές στην Τουρκία.

Ερντογάν: Δεν σταματούσε τις προκλήσεις στην Ελλάδα
Στο μεταξύ, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, τις προηγούμενες ημέρες είχε εξαπολύσει επίθεση, στον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

Πιο συγκεκριμένα, ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος μίλησε σε εγκαίνια εκπαιδευτικού ιδρύματος, έκανε ειδική αναφορά στον πρωθυπουργό, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Κοίτα, Μητσοτάκη, μιλάς από δω κι από κει. Έχε υπόψη σου ότι οι Τρελοί Τούρκοι θα έρθουν αν επιχειρήσεις να κάνεις λάθος».

Μάλιστα, νωρίτερα ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν επανέλαβε το παραλήρημα για αποστρατιωτικοποίηση των νησιών επισημαίνοντας πως «όσο εσύ τα εξοπλίζεις (σ.σ. εννοεί την Ελλάδα) εμείς θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια;». «Όσο η Ελλάδα εξοπλίζει τα νησιά, κάνει βήματα ενάντια στη συνθήκη Λωζάνης» ανέφερε ο Τούρκος πρόεδρος.

Στη συνθήκη της… Λωζάνης επέστρεψε ο Τούρκος πρόεδρος για να επιτεθεί εκ νέου στην Ελλάδα, την οποία κατηγορεί με αυτόν τον τρόπο για επιθετικές κινήσεις εναντίον της Τουρκίας.

Απάντηση και στον Economist
Ο Τούρκος πρόεδρος, στις δηλώσεις του μετά την προσευχή της Παρασκευής, τα έβαλε εκ νέου και με τον βρετανικό Economist, ο οποίος τον χαρακτήριζε «νταή» και «δικτάτορα».

Νωρίτερα, είχε απαντήσει στο περιοδικό, ο διευθυντής επικοινωνίας της προεδρίας της Τουρκίας, Φαχρεντίν Αλτούν. «Ο Economist ανακυκλώνει την πνευματικά τεμπέλικη, βαρετή και σκόπιμα λανθασμένη απεικόνιση της Τουρκίας. Φαίνεται ότι αισθάνονται υποχρεωμένοι να ανακοινώσουν το τέλος της τουρκικής δημοκρατίας μέσα από κλισέ, παραπληροφόρηση και κραυγαλέα προπαγάνδα» αναφέρει ο Αλτούν και συμπληρώνει: «Οι εξωφρενικοί τίτλοι και οι προκλητικές εικόνες μπορεί να τους βοηθήσουν να πουλήσουν το λεγόμενο περιοδικό τους, γι’ αυτό τους συγχαίρουμε για τις έξυπνες τεχνικές μάρκετινγκ! Αλλά πρέπει να υπενθυμίσουμε στο κοινό ότι πρόκειται για δημοσιογραφία εντυπώσεων που βασίζεται σε φτηνή προπαγάνδα και παραπληροφόρηση.