Εμπλοκή των «αγοραίων» και μείωση μαθητικών δρομολογίων ο «βραχνάς» των ταξιτζήδων της Ξάνθης

Μιλά στην «Θ» ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Ξάνθης, Φρ. Καπετανόπουλος

Τα «αγοραία» ταξί  που –σύμφωνα με καταγγελίες- παίρνουν «κούρσες» ακόμη και μέσα από την πόλη της Ξάνθης από την μια και ελάχιστα μαθητικά δρομολόγια από την άλλη, «γονατίζουν» τους ταξιτζήδες στην Ξάνθη, την ίδια ώρα που έρχεται και νέο χτύπημα από το φορολογικό νομοσχέδιο, ενώ ήδη πληρώνουν ακριβά και τα ανατιμημένα καύσιμα.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνει μιλώντας στην «Θ» ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Ξάνθης κ. Φραντζής Καπετανόπουλος. Ο ίδιος αναφέρεται και σε κινητοποιήσεις των «ταξιτζήδων» του Νομού Ξάνθης στις 22 Νοεμβρίου, ημέρα 24ωρης απεργίας, την οποία προκήρυξε το συνδικάτο τους.

«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΓΟΡΑΙΑ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ – ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ»

Αναλυτικότερα ο κ. Καπετανόπουλος, επισήμανε στην «Θ» τα εξής:

«Οι άδειες των αγοραίων δεν έχουν βγει τώρα, αλλά εδώ και μερικά χρόνια, για να καλύψουν κυρίως τον ορεινό όγκο.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μειωθούν σημαντικά τα δρομολόγια των λευκών ταξί στα μαθητικά δρομολόγια. Αυτήν την στιγμή δεν συμφέρει. Κάνουμε δηλαδή εξυπηρέτηση τα ταξί της Ξάνθης, δουλεύοντας τα μαθητικά δρομολόγια. Ένα ακόμη είναι ότι τα αγοραία ταξί δουλεύουν και μέσα στην Ξάνθη. Χτυπάνε τιμές, κάτι που είναι παράνομο, όπως παράνομο είναι και να δουλεύουν εκτός της έδρας τους. Γίνεται ένας χαμός με αυτό το θέμα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μεγάλη μείωση της δουλειάς μας. Έρχονται και μέσα στην πόλη όπου δεν έχουν δουλειά. Η δουλειά τους είναι να φέρουν προς την πόλη και να πάρουν προς την έδρα τους, αλλά βλέπουμε φαινόμενα όπου έρχονται και «φορτώνουν» μέσα από την πόλη για να πάνε στην Θεσσαλονίκη ή κάποια άλλα μακρινά δρομολόγια. Αυτό χρειάζεται «κυνηγητό» από την Τροχαία. Το έχουμε επισημάνει και θα επιδιώξουμε να κάνουμε ακόμη μια συνάντηση με τον Διοικητή της Τροχαίας για να του θέσουμε αυτά τα προβλήματα και να δούμε τι μπορεί να γίνει. Βεβαίως θέλουμε συνάντηση και με την Περιφέρεια.

Αναφορικά με τα μαθητικά δρομολόγια, πολλά έχουν πάει σε λεωφορεία. Η Περιφέρεια κοιτάζει να τα κάνει λίγο πιο οικονομικά, αλλά το θέμα είναι ότι φέτος – για παράδειγμα – έχουν δημιουργηθεί πολλά προβλήματα. Διότι ο κύριος όγκος των μαθητών που μεταφέρουμε, είναι παιδιά ΑμεΑ. Και βλέπουμε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στην προσέλευση των παιδιών προς τα σχολεία και από τα σχολεία προς τα σπίτια τους. Φέτος έχει δημιουργηθεί ένα σοβαρό πρόβλημα, ενώ τόσα χρόνια που είχαν τα ταξί, δεν είχαμε αυτό το θέμα. Ήταν πάντα άψογη η συνεργασία. Απλώς, όταν είναι να μεταφέρεις 20-30 παιδιά μαζί, είναι πιο δύσκολο, ειδικά όταν έχουν αυτές τις ιδιαιτερότητες. Σήμερα, τα μαθητικά δρομολόγια που κάνουν τα ταξί έχουν ελαχιστοποιηθεί».

 

«ΑΛΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ, ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ – Ο,ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ, ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ Ν/Σ»

Επίσης, ο ίδιος υπογράμμισε ότι «όσον αφορά στα προβλήματα των ταξί, πρέπει να διαχωρίσουμε την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη από την Περιφέρεια. Γιατί είναι άλλη η δουλειά στις μεγαλουπόλεις και άλλη η δική μας δουλειά. Υπάρχει πρόβλημα με τα καύσιμα που έχουν ακριβύνει και ένα πρόβλημα ακόμη αυτήν την στιγμή, είναι το φορολογικό νομοσχέδιο που προωθούν, που είναι ο,τι χειρότερο έχει συμβεί».

«ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ… ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ»

Σε ερώτηση της «Θ» αν  έχουν σκοπό να τραβήξουν «χειρόφρενο» οι οδηγοί ταξί της Ξάνθης στις 22 Νοεμβρίου συμμετέχοντας στην 24ωρη απεργία  που αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία από το συνδικάτο τους, ο κ. Καπετανόπουλος απαντά:

«Θα δούμε τι κινητοποιήσεις θα κάνουμε και εμείς. Είναι λίγο δύσκολο για εμάς να πούμε ότι θα σταματήσουμε να δουλεύουμε για 1-2 μέρες, γιατί τα περιθώριά μας είναι πολύ στενά, αλλά κάτι πρέπει να γίνει. Θα κοιτάξουμε πως μπορούμε να αντιδράσουμε. Ακόμη δεν έχουμε ενημερωθεί ούτε από τα κεντρικά. Κοιτούμε να είμαστε σε κάποια συνεννόηση μαζί τους και να δούμε αν θα συμμετάσχουμε κανονικά και εμείς. Θεωρώ ότι σε λίγες ημέρες θα γνωρίζουμε τι θα κάνουμε σαν Νομός Ξάνθης».