Αργά το συνειδητοποίησε…

Αργά το συνειδητοποίησε…

Να, λοιπόν, γιατί όλοι οι αυτοδιοικητικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τι προβλέπεται από τον κώδικα για την λειτουργία των Δήμων και των δημοτικών οργάνων… Αναφέρομαι στη διαδικασία εκλογής νέου-προσωρινού Δημάρχου Τοπείρου, όπου ο κος Δραμπίδης ξαφνικά «θυμήθηκε» κυριολεκτικά τελευταία στιγμή, να εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη θέση, ενώ λίγες ώρες πριν είχε δηλώσει δημόσια στη «Θ» και είχε συμφωνήσει συγχρόνως με τους υπόλοιπους, ότι θα στήριζε και αυτός στη μοναδική υποψηφιότητα του Χαραλάμπου Κουτσομιχάλη… Η «μαγική στιγμή» ήταν όταν ο ίδιος ρώτησε διευκρινιστικά τον Χαραλαμπίδη (δικηγόρος) αν ο εκλεγείς στη συγκεκριμένη διαδικασία Δήμαρχος θα παραμείνει και για τα υπόλοιπα τρία χρόνια, αν και εφόσον δεν επιστρέψει τελικά ο Μίχογλου ή αν θα γίνει και δεύτερη διαδικασία όπου -όπως είπε αποκλειστικά στη «Θ»- θα ήθελε να ήταν και ο ίδιος υποψήφιος. Μετά τη διευκρίνηση ότι δεν προβλέπεται δεύτερη διαδικασία σε μια τέτοια περίπτωση, συνειδητοποίησε και ο ίδιος ότι ήταν η μοναδική του ευκαιρία να είναι υποψήφιος και εξ αυτού του γεγονότος σήκωσε το χέρι!

Την «πάτησε» γιατί δεν ήξερε…

Και ενώ όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι εύχονται να επιστρέψει ο Θωμάς Μίχογλου, μετά την τελεσιδίκηση της προσωπικής του υπόθεσης στη δικαιοσύνη, εν τούτοις σε αντίθετη περίπτωση, ο Κουτσομιχάλης θα παραμείνει Δήμαρχος για 3,5 χρόνια, πλην της περίπτωσης κατάθεσης μομφής στο πρόσωπό του από τους 11 τουλάχιστον δημοτικούς συμβούλους, πράγμα που θεωρείται αδύνατο με τα σημερινά δεδομένα. Σε προσωπική ερώτηση που απηύθυνα σε τουλάχιστον δύο δημοτικούς συμβούλους του Δήμου Τοπείρου, αν δηλαδή αυτή η διαδικασία δημιούργησε ένα κλίμα διάσπασης του ενιαίου συνδυασμού Μίχογλου, η απάντηση που πήρα ήταν αρνητική. Κατά το κοινώς λεγόμενο, ο Ρήγας Δαμπίδης φαίνεται ότι την «πάτησε» γιατί δεν γνώριζε τα προβλεπόμενα από τον κώδικα και προφανώς δεν ενδιαφέρθηκε έγκαιρα να πληροφορηθεί το τι και πώς, το τι δηλαδή ισχύει και το τι ακολουθεί. Σε ότι αφορά δε την εκλογή του Δημήτρη Ψεματά στη θέση του «αντ’ αυτού» Αντιδημάρχου, είχαμε και εκεί ένα λευκό (18 ψήφοι), το οποίο ο ίδιος ερωτηθείς δεν θέλησε να σχολιάσει, κάτι το οποίο κατανοώ, αφού πρόκειται για πολύ κοντινό του «σύντροφο»…

Οι οραματιστές και οι… «παρλαπίπες»

Θυμάμαι τις βαρύγδουπες δηλώσεις του Γιώργου Παυλίδη για το φυσικό αέριο, ότι θα ολοκληρώνονταν το 2016 και ότι θα ακολουθούσε το μεγάλο αρδευτικό το 2018, ότι έμπαινε στις «ράγες» η σιδηροδρομική γραμμή Τοξότες- λιμάνι Καβάλας, ότι αναβαθμίζεται το λιμάνι του Πόρτο Λάγους και μάλιστα ότι επρόκειτο να συνδεθεί σιδηροδρομικά με τον Πολύσιτο και μέσω αυτού με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο (το οποίο είναι ανύπαρκτο πλέον) και άλλα τέτοια μεγάλα και τρανά, τα οποία βέβαια ο άνθρωπος είχε «τρέξει» και είχε λάβει τις αντίστοιχες υποσχέσεις από τα κέντρα αποφάσεων της Αθήνας. Αποτέλεσμα… Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα (17/7/2025). Ψάχνω να βρω σε όλες αυτές τις περιπτώσεις ποιοι είναι οι πλέον αρμόδιοι για να τρέξουν, να αγωνιστούν και να φέρουν πίσω όλα αυτά τα έργα τα οποία δικαιούται η περιοχή μας; Σαφώς και είναι ο Περιφερειάρχης, σαφώς και είναι οι κυβερνητικοί βουλευτές μας, σαφώς και είναι η Αντιπεριφερειάρχης και οι Δήμαρχοι (κατά περίπτωση), ο καθένας το κομμάτι των αρμοδιοτήτων και της ευθύνης που τους αναλογεί… Για να γίνουν όλα αυτά όμως, προαπαιτούμενο είναι η πραγματική αγάπη για τον τόπο και η πραγματική διάθεση για προσφορά… Επειδή όμως… «στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό», θα δούμε στο τέλος της διοικητικής περιόδου, ποιοι από όλους αυτούς θα έχουν να παρουσιάζουν πραγματικό έργο και ποιοι θα μας φλομώσουν πάλι με… «παρλαπίπες»!

Μπράβο στο ΚΤΕΛ Ξάνθης

Ναι, πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για το ΚΤΕΛ που διαθέτει η Ξάνθη, με έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους και με επαγγελματίες της συντεχνίας που δεν «τσιγκουνεύονται» να ρίξουν τα όποια κέρδη τους και πάλι για την ανανέωση των λεωφορείων και τον εκσυγχρονισμό στην παροχή των υπηρεσιών. Ο Θέμης Γεωργιάδης αποδείχθηκε άξιος στο πόστο του πρόεδρου, γι’ αυτό άλλωστε κερδίζει εκ νέου την εμπιστοσύνη των συναδέλφων του. Αν κάνουμε μια σύγκριση, όχι μόνο με τα γειτονικά ΚΤΕΛ Καβάλας και Ροδόπης, αλλά και με όλα τα ΚΤΕΛ της Ελλάδας, θα δούμε ότι το ΚΤΕΛ Ξάνθης βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες θέσεις σε ότι αφορά τον σύγχρονο στόλο και την ποιότητα παροχής των υπηρεσιών. Ταξιδεύεις με όλες τις ανέσεις σε ένα εκπληκτικό περιβάλλον, καλύτερα ακόμη και από αεροπορικά ταξίδια με σύγχρονα και πολυτελή αεροσκάφη. Και αυτό δεν έχει να κάνει με διαφήμιση, αλλά και με την πραγματικότητα που βιώνει όποιος επιλέγει το ΚΤΕΛ Ξάνθης για να ταξιδέψει…

Του Τένη Καμαρίδη