Απαράδεκτη Εγνατία: 400 χιλιόμετρα χωρίς «ΣΕΑ»

Απαράδεκτη Εγνατία: 400 χιλιόμετρα χωρίς «ΣΕΑ»

Συμφωνώ απόλυτα με τις ΑΔΕΔΥ Ξάνθης και Έβρου, αναφορικά με την κατάσταση των δρόμων στην Εγνατία Οδό (αναρωτιέμαι γιατί δεν προσυπογράφουν την εισήγηση και οι υπόλοιπες ΑΔΕΔΥ της ΠΑΜΘ)… Μιλάμε για ένα δρόμο που έχει τα… «μαύρα χάλια» του σε ότι αφορά το οδόστρωμα, ιδιαίτερα στο κομμάτι της Θράκης, αλλά και σε θέματα ασφάλειας, αφού αποδεικνύεται ένας διάτρητος δρόμος, αν και «κλειστού τύπου»! Εκείνο που ήθελα να προσθέσω είναι το γεγονός ότι από την Κατερίνη μέχρι τα σύνορα με την Τουρκία, σε ένα μήκος δηλαδή περίπου 400 χλμ, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ), την στιγμή που στην αντίστοιχη χιλιομετρική διαδρομή στην ΠΑΘΕ (οδός Θεσσαλονίκη-Αθήνα), υπάρχουν πάνω από 6-7 «ζευγάρια» τέτοιων σταθμών! Δηλαδή από τον Κορινό Πιερίας μέχρι και τους Κήπους, θα πρέπει να εύχεται κανείς να μην συμβεί κάτι στον δρόμο! Άσε δε τα κόστη των διοδίων που είναι απαράδεκτα υψηλά και δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση στις υπηρεσίες που παρέχει η Εγνατία Οδός στους χρήστες της…

Υπάρχουν και οι «πονηροί»…

Η πολυαναμενόμενη ελεγχόμενη στάθμιση είναι πλέον γεγονός για την πόλη της Ξάνθης, αλλά σίγουρα υπάρχουν και κάποια θέματα τα οποία θα πρέπει να λυθούν. Σε ότι αφορά τους «πονηρούς» που προσπαθούν να βρουν σε κάθε περίπτωση τρύπες για να εξυπηρετηθούν χωρίς να πληρώσουν δεκάρα, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο σύστημα είναι αρκετά πιο… έξυπνο από αυτούς. Τι έκαναν κάποιοι; Πάρκαραν το αυτοκίνητο τους σε μία κενή θέση για μισή ώρα που είναι δωρεάν (η πρώτη μισή ώρα για μια φορά) και στη συνέχεια το μετακινούσαν απέναντι ή λίγο παρακάτω σε άλλο χώρο ελεγχόμενης στάθμισης για άλλη μισή ώρα κοκ! Ο μεγάλος απών από όλη αυτή τη διαδικασία είναι φυσικά η Δημοτική Αστυνομία, η οποία θα συνεχίσει να είναι απούσα και το υπόλοιπο χρονικό διάστημα… Και σ’ αυτή την περίπτωση την νύφη την πληρώνει εκείνος που θα παρκάρει σε περιοχή όπου θα ελεγχθεί, γιατί δεν είναι δυνατόν με το υπάρχον προσωπικό να ελέγχεται όλο το εύρος της ελεγχόμενης στάθμευσης διαρκώς (και όχι μόνο μία φορά την ημέρα). Θα έχει ενδιαφέρον όμως να δούμε στη συνέχεια και τα έσοδα που θα έχει ο Δήμος απ’ όλη αυτή την ιστορία, για να δούμε αν πράγματι άξιζε τον κόπο σε ότι αφορά το οικονομικό σκέλος, γιατί στο θέμα του κυκλοφοριακού… σίγουρα άξιζε. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους…

Μας «δούλευαν» τόσα χρόνια!

Μπορεί να λένε ότι θέλουν για τη μεταναστευτική πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη και για τον Πλεύρη, αλλά εδώ φαίνεται ότι τόσα χρόνια… χάσαμε επεισόδια! Συνεχώς έρχονται νέα στοιχεία στην επιφάνεια, με τελευταίο τη στατιστική που απέδειξε ότι μόλις ένα στους δέκα δηλωθέντες ανήλικους είναι ανήλικος, ενώ οι υπόλοιποι εννέα μας δούλευαν χοντρά όλα αυτά τα χρόνια! Δηλαδή ήμασταν (και παραμένουμε σε ένα βαθμό) μια χώρα «μπείτε σκύλοι και αλέστε» και ήταν τόσο απλό το να διαχωρίσουμε δηλαδή τα ενήλικα από τα ανήλικα άτομα, ακολουθώντας την πεπατημένη βόρειων χωρών (π.χ. Σουηδία), όπου με μια απλή εξέταση DNA καταλάβαιναν αμέσως αν πρόκειται περί πραγματικών στοιχείων ή όχι… Και όποιος δεν δέχονταν την εξέταση, κατατάσσονταν στα ενήλικα άτομα και περνούσε από την προβλεπόμενη διαδικασία! Και μόνο μια στατιστική σύγκριση με την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, μπορεί κανείς να καταλάβει το τι γινόταν τότε επί Τσίπρα και το τι γίνεται σήμερα! Και φτάσαμε σε σημείο μάλιστα, αντί να ενθαρρύνουμε τις γεννήσεις των Ελλήνων να αποδεχόμαστε ως λύση στο δημογραφικό μας πρόβλημα (το οποίο οξύνεται διαρκώς) την «πρόσθεση» με τέτοιους μετανάστες! Εκείνο δε που απεχθάνομαι με τα «βδελυγμίας» είναι το γεγονός ότι κάποιοι ανιστόρητοι προσπαθούν να συγκρίνουν τους Έλληνες πρόσφυγες του 1922 με τους λαθρομετανάστες από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν και το Σουδάν του 2025! Αιδώς Αργείοι!!!

Άλλο παπάς κι άλλο… «παπατζής»!

Συνέλαβαν λέει, έναν ρασοφόρο που δηλώνει ιερέας της παλαιοημερολογίτικης εκκλησίας, ο οποίος ήταν… πρώην μοντέλο, γιατί διακινούσε κάνναβη και ναρκωτικά… Και νά πυχαίοι τίτλοι για τον «ιερέα» και νά το δημόσιο ανάθεμα!  Είναι εμφανής η προσπάθεια που γίνεται για την διαπόμπευση των λειτουργών της Ορθοδοξίας στο όνομα κάποιων ανάξιων να αποκαλούνται έστω και «ρασοφόροι»! Από εκεί και μετά, μας διαφεύγει προφανώς ότι και οι ρασοφόροι είναι άνθρωποι, όπως επίσης και το ότι μπορούν κάποιοι πονηροί να χρησιμοποιήσουν το ράσο και το «σχήμα» ακόμη, για τους δόλιους στόχους τους! Αυτό σημαίνει αυξημένες ευθύνες και για εκείνους που εμπιστεύονται και που χειροτονούν τέτοιους ανθρώπους, χωρίς προηγουμένως να έχουν διαβλέψει τις προθέσεις τους… Εκεί που ήθελα να σταθώ όμως, είναι το ότι είναι «άλλο πράγμα» το «σχήμα» και άλλο πράγμα ο άνθρωπος που το ενδύεται… Αυτό όμως δεν επισημαίνεται και δίνεται η αίσθηση ότι η «εκκλησία» είναι αυτή που κάνει «λαμογιές» διά των ρασοφόρων, ενώ ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Ότι κάποιοι πονηροί ή ακόμη και κακοποιοί, χρησιμοποιούν το εκκλησιαστικό σχήμα ως προπέτασμα για τους δόλιους σκοπούς τους… Στην δική μας διακριτικότητα είναι να ξεχωρίσουμε τα πρόσωπα από τους θεσμούς που υπηρετούν και όχι να βάζουμε όλους στο ίδιο «σακί»…

ΤΕΝΗΣ ΚΑΜΑΡΙΔΗΣ