
Άντε πάλι με τα «hot spot» στην Ξάνθη…

Έχει γίνει «σούπα» πλέον αυτή η ιστορία κάθε φορά που δημιουργείται πρόβλημα «συνωστισμού» παράνομων μεταναστών σε άλλες περιοχές της χώρας που θεωρούνται και πύλες εισόδου τους… Στην προκειμένη περίπτωση και από την στιγμή που άρχισαν οι «καραβιές» να αδειάζουν μετανάστες στην Κρήτη, άρχισαν και τα διάφορα fake news περί μεταφοράς τους σε στρατόπεδα της περιοχής μας (και ιδιαίτερα στο Στρατόπεδο «Αναλογίδη» της Σταυρούπολης, όπου και στο παρελθόν διαδόθηκαν ανάλογες ανακρίβειες), αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ. Αναφερόμαστε σήμερα λοιπόν με ρεπορτάζ για ακόμη μια φορά στα διάφορα «περιρρέοντα» περί μετατροπής του αεροδρομίου Ν. Ζυγού σε hot spot… Και αυτό γιατί κάποιοι βλέποντας τα μηχανήματα του στρατού να εξωραΐζουν και να ισοπεδώνουν τον χώρο, έβγαλαν αμέσως τα συμπεράσματά τους και άρχισαν οι ξερόλες να διαδίδουν ότι εκεί πρόκειται να εγκατασταθεί ένα νέο hot spot! Γεγονός που από μόνο του αυτοδιαψεύδεται, καθώς είναι γνωστό ότι ο χώρος ανήκει στο στράτευμα διαχειριστικά και ότι είναι χαρακτηρισμένο αεροδρόμιο και που ανά πάσα στιγμή (ω μη γένοιτο), μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως τέτοιο από τον Ελληνικό στρατό. Δεν είναι δυνατό λοιπόν να χρησιμοποιηθεί για οποιαδήποτε άλλο λόγο παρά μόνο για συγκεκριμένες δράσεις της αερολέσχης και πρόσφατα των Xanthi runners (προπονήσεις) και εκείνο χωρίς να επιτρέπεται η είσοδος των αυτοκινήτων…
Μήπως είναι ακόμη «καιρός»…

Όπου και αν πήγα, με όποιους Ξανθιώτες και αν συζήτησα το περασμένο Σαββατοκύριακο, μου εξέφρασαν την συμφωνία τους για την άποψη που εξέφρασα μέσα από τη στήλη το περασμένο Σάββατο αναφορικά με την λειτουργικότητα ή μη του έργου στον κόμβο ανατολικής εισόδου της Ξάνθης Δεν ξέρω αν αυτό προβλέπονταν στην αρχική μελέτη (επί Τσέπελη) ή αν περιλαμβάνεται στις τροποποιήσεις που έγιναν λόγω μη πρόβλεψης για την υπογειοποίηση των δικτύων επί της Λ. Στρατού. Όπως και να έχει όμως το πράγμα, θα έπρεπε η σημερινή Δημοτική Αρχή που υλοποιεί το έργο να δει και να συγκρίνει στατιστικά το θέμα της κυκλοφορίας των οχημάτων και στη συνέχεια να υλοποιήσει το έργο, όπως το υλοποιεί. Και δεν ξέρω αν το θέμα είναι μη αναστρέψιμο, αν δηλαδή αυτό ήταν… πάει και τελείωσε! Και όσον αφορά την πρόχειρη απάντηση που δίνεται, ότι δηλαδή με τη δημιουργία του κόμβου θα υπάρχει μεγαλύτερη ροή αυτοκινήτων απ’ ότι με τα φανάρια, επιτρέψτε μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου, γιατί και σε άλλες περιπτώσεις, όπως π.χ στην πλατεία Μπαλτατζή, παρατηρούνται ατελείωτες ουρές στην Μ. Καραολή όταν φρακάρει η «ροτόντα»… Και εδώ μιλάμε για είσοδο και έξοδο πόλης, με χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά!
Το έχουν «ξεφτιλίσει» πλέον…

Το πράγμα έχει ξεφύγει τελείως και επικαλούμαι πλέον την παρέμβαση του Εισαγγελέα… Και αυτό όχι γιατί αφορά άμεσα «διαφυγόντα» από τα τοπικά ΜΜΕ και τις διαφημιστικές-επαγγελματικές- εταιρείες, αλλά και γιατί βρωμίζουν τον τόπο και παραπέμπουν σε μία τριτοκοσμική πόλη και νομό! Εκείνο που με θυμώνει περισσότερο, είναι ο ωχαδερφισμός των υπαιτίων που ενώ τα τοποθετούν για συγκεκριμένες εκδηλώσεις σε κοντινές ημερομηνίες τα εγκαταλείπουν εκεί για αρκετά… χρόνια! Ο λόγος όπως καταλαβαίνετε για την αφισορύπανση που συνεχίσθηκε και φέτος το καλοκαίρι και καθώς φαίνεται θα συνεχιστεί και τον χειμώνα, με τους επαγγελματίες (θιάσους, καλλιτέχνες κλπ) ή ακόμη και συλλόγους, να τις τοποθετούν όπου γουστάρουν, άσχετα αν εμποδίζουν ορατότητες κλπ και να… ξεχνάνε να τις μαζέψουν στη συνέχεια! Για παράδειγμα υπάρχουν τεράστιες αφίσες σε πόλη και σε περιφέρεια που έχουν τοποθετηθεί… πέρσι και ακόμη υπάρχουν ξεθωριασμένες και σχισμένες από τις καιρικές συνθήκες! Και ως έχων έννομο συμφέρον λοιπόν και εφόσον οι Δήμοι δεν κάνουν τίποτα απολύτως για να διορθώσουν την εικόνα και να εφαρμόσουν τα προβλεπόμενα εκ του νόμου, καιρός είναι να μπει το θέμα επί τάπητος και να τελειώνουμε μια και καλή μ’ αυτή την ιστορία…
Που είναι οι τροχονόμοι;

Το γεγονός ότι η Δ.Α Ξάνθης λειτουργεί με μειωμένο προσωπικό σε σχέση με τα προβλεπόμενα, το γνωρίζω και το γνωστοποιήσαμε μάλιστα πολλές φορές με αναλυτικά ρεπορτάζ φιλοξενώντας εκπροσώπους των αστυνομικών υπαλλήλων. Το θέμα όμως που «αναδύεται» από την πρόσφατη επιστολή των συνδικαλιστών προς την πολιτική και φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ, μας προσγειώνει ανώμαλα στην πραγματικότητα… Το γεγονός δηλαδή ότι η τροχαία λειτουργεί με ένα περιπολικό και με μόνο έναν αστυνομικό για να εποπτεύει το οδικό δίκτυο της πόλης και του Δήμου γενικότερα! Η δική μου ερώτηση είναι: που υπάρχουν τροχονόμοι τελικά; Αφού μέσα στην πόλη δεν υπάρχουν, στην εποπτεία των δρόμων υπάρχει ένας σε κάθε βάρδια, σε ποια «πάρεργα» είναι κωλυόμενοι οι υπόλοιποι; Και δεν υπεισέρχομαι σε θέματα υπηρεσιακά, απλά καταθέτω αυτά που λέει ο κόσμος… Και τι λέει ο κόσμος; Ότι δεν βλέπει πλέον τροχονόμους μέσα στην πόλη και οι ίδιοι αστυνομικοί λένε ότι δεν υπάρχουν τροχονόμοι και στους δρόμους! Σαφώς και είμαστε υπέρ στο να δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό τμήμα με νέους αστυνομικούς υπαλλήλους για την εποπτεία της κεντρικής οδικής αρτηρίας (Εγνατία Οδός), αλλά συγχρόνως θέλουμε να υπάρχει και τακτική-καθημερινή τροχονόμευση, ιδιαίτερα στο κέντρο της Ξάνθης.